کد خبر : 857
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 2:23

طرح ترافیک مسکنی برای آلودگی هوای تبریز است

طرح ترافیک مسکنی برای آلودگی هوای تبریز است

آی نیوز – فرماندار تبریز اجرای طرح ترافیک را برای آلودگی هوا مسکن اعلام کرد و گفت: چاره‌ای جز اجرای طرح ترافیک نداریم و این طرح از خرداد ۹۳ اجرا می‌شود.

 رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان تبریز اظهار کرد: در حال حاضر تبریز با مشکلات ترافیکی روبه‌رو است و این راه حل نهایی نیست و به عنوان مسکن است و چاره‌ای جز اجرای این طرح نیست و دوستانی که مخالف اجرای این طرح هستند می‌توانند راه‌حل‌های نوینی را ارائه دهند.
وی افزود: به عنوان مجریان دستگاه‌های دولتی باید به نکته نظرات توجه کنیم و اجرا باید به نوعی باشد که با حداقل مشکلات روبه‌رو شویم.
شهرتی‌فر عدم اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز در سال‌های گذشته را ناشی از نگرانی‌های مسئولان امر دانست و ادامه داد: این طرح چندین بار مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است که در نهایت در ۲۳ خرداد ۹۱ به تایید اعضای شورای هماهنگی ترافیک رسیده و باید در ۲۳ خرداد ۹۳ اجرا شود.
وی با اشاره به حضور بخش‌های مختلف از نهادها در این نشست، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی بررسی نکته نظرات مختلف و اعمال آن در سیستم اجرایی است و باید به طوری در سیستم اجرایی اعمال شود که مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نشود.
فرماندار تبریز با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تسریع اجرای طرح ترافیک، تصریح کرد: در پیشبرد این طرح باید مجددا نکته نظرات جذب و به صورت مکتوب ارائه و بررسی شود تا در جلسه بعدی برای اصلاح زیرساخت‌ها تصمیماتی گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه مطمئنا برای سال جدید برنامه‌هایی فراتر از سال‌جاری اجرا خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تصویب اجرای این طرح توسط مسئولان امر و تاکید بر اجرای آن، طرح باید زمینه‌سازی و اجرا شود.
شهرتی‌فر با بیان اینکه، همه باید همکاری کنند، افزود: با تغییرات به سادگی نمی‌توان روبه رو شد و نمی‌شود این تغییر را بر عهده یک نهاد گذاشت، همه باید برای اجرای درست طرح همفکری و همکاری داشته باشند.
وی بیان کرد: با توجه با اینکه وسعت طرح گسترده نیست، اگر بنا باشد چنین طرحی را اجرا کنیم با توجه به زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها به نوعی باید اجرا شود که جامع‌تر اجرا شود و مشکلاتی برای آینده به وجود نیاید.
فرماندار تبریز ادامه داد: اگر قرار بر اجرای این طرح در محدوده مرکزی تبریز بهتر است این طرح با محدوده وسیع‌تر و با مطالعات کارشناسی شده اجرا شود.
وی با بیان اینکه بنا نیست طرح از فردا اجرا شود، افزود: باید نکته نظرات بررسی و مطالعه شود و اگر آمادگی برای اجرای طرح فراهم شد با اطلاع رسانی به موقع در خرداد سال آینده اجرایی شود.
شهرتی‌فر خاطرنشان کرد: همه نکته نظرات صاحب نظران باید بررسی شود و با زمینه‌سازی لازم وارد اجرا شویم.
وی با اشاره به پیشینه شهرت آب و هوای تبریز در گذشته، گفت امروز متاسفانه به علت زندگی ماشینی چنین چیزی وجود ندارد.
فرماندار تبریز تصریح کرد: به هر حال با این مشکل روبه رو هستیم و این راه حل نهایی نیست و به عنوان مسکن است و چاره‌ای جز اجرای این طرح نیست و دوستانی که مخالف اجرای این طرح هستند می‌توانند راه حل‌های نوینی را ارائه دهند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.