کد خبر : 16913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 12:37

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: امنیت آذربایجان شرقی در سطح عالی است/ ورود قاچاق کالا به استان کاهش یافته است

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی: امنیت آذربایجان شرقی در سطح عالی است/ ورود قاچاق کالا به استان کاهش یافته است

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه مناسب استان از لحاظ امنیتی، گفت: در شرایط کنونی، وضعیت امنیتی استان بسیار خوب و در سطح عالی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه مناسب استان از لحاظ امنیتی، گفت: در شرایط کنونی، وضعیت امنیتی استان بسیار خوب و در سطح عالی است و از لحاظ امنیتی این بستر فراهم شده تا سرمایه‌گذاران کارهای اقتصادی در استان را انجام دهند. 

  به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا، سردار محسن حسن خانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: طی شش ماهه سالجاری ۱۰ هزار و ۶۰۰ معتاد به مراکز بازتوانی تحویل داده شده و همچنین ۷۰۰ طرح پاکسازی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است .

  وی با بیان این‌که  بیش از یک تن و ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است، ادامه داد: طی شش ماهه نخست سالجاری، دو هزار و ۷۰۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده‌اند و همچنین در سال گذشته نیز ۲۰ هزار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است .

وی گفت: حجم ورود قاچاق کالا به استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است؛ در حالی‌که در راستای کشف قاچاق کالا با افزایش دو درصدی از لحاظ ارزش ریالی مواجه هستیم .

سردار حسن خانی اضافه کرد: همچنین در راستای مبارزه با افرادی که در مسائل اقتصادی و امور مردم دخالت کردند، حدود ۲۹ پرونده به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده که بخشی از این پرونده‌ها به مراجع قضایی و بخشی نیز به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر دستگیری مدیران شهری تبریز، خاطرنشان کرد: هیچ مدیر شهری توسط نیروی انتظامی دستگیر نشده است.

وی ضمن قدردانی از انتقام موشکی سپاه پاسداران از تروریست‌ها، اظهار کرد: عملیات موشکی سپاه درس خوبی برای دشمنان بود و نشان داد که ایران هم در منطقه و هم در داخل کشور از توانمندی‌های لازم برای برقراری امنیت مردم برقرار بوده و اگر ترقه بازی کنند، جواب ترقه آن‌ها با موشک داده می‌شود و ایران در برقراری امنیت مردم با کسی تعارف ندارد. 

وی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس مقتدر، امین مردم» عنوان کرد و گفت: مردم خواستار پلیس مقتدر هستند تا با افراد به صورت مقتدرانه برخورد کند و پلیس نیز باید یار مهربان و امین مردم باشد.

سردار حسن خانی با بیان این‌که طی شش ماهه سالجاری بیش از ۸۰۰ هزار مورد با سامانه ۱۱۰ تماس حاصل شده است، گفت: این امر بیانگر اعتماد مردم به پلیس است که آن‌ها پلیس را به عنوان محرم و امین خود می‌دانند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا، خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه و تشکیل میز خدمت جهت رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردم، دیدار با خانواده های شهدا، گلباران گلزار شهدا، دیدار با بازنشستگان نیروی انتظامی و … از جمله برنامه‌های تعیین شده برای هفته نیروی انتظامی است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.