کد خبر : 12141
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 2:52

مجوز برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه تبریز۲۰۱۸ صادر شد/ پوشش تصویری از شبکه‌های تلویزیونی ملی و بین المللی

مجوز برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه تبریز۲۰۱۸ صادر شد/ پوشش تصویری از شبکه‌های تلویزیونی ملی و بین المللی

رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام مجوزها و هماهنگی های لازم برای برگزاری مسابقه بزرگ سیمولتانه بین المللی تبریز۲۰۱۸ اخذ و صادر شده است….

آی نیوز: رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمام مجوزها و هماهنگی های لازم برای برگزاری مسابقه بزرگ سیمولتانه بین المللی تبریز۲۰۱۸ اخذ و صادر شده است.

رئیس ستاد برگزاری مسابقه بزرگ سیمولتانه بین المللی تبریز۲۰۱۸ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه بزرگ بین المللی باحضور ۲۰۱۸ نفر از علاقه مندان به ورزش شطرنج در محوطه پارک ائل گلی تبریز برگزار می شود.

وی از پخش زنده تصویری این رویداد از چندین شبکه سراسری و بین المللی سیما خبر داد و اظهار داشت: ۱۵ استاد بزرگ مطرح شطرنج ایران و جهان به مصاف ۲۰۱۸ نفر از علاقه مندان این رشته می روند که زمان تخمینی مسابقه حدود ۱۰ ساعت است.

شهرتی فر با تاکید بر اینکه این مسابقه رویداد بزرگی در راستای تبریز۲۰۱۸ است، ادامه داد: این مسابقه برای اولین بار با این تعداد شرکت کننده در کشور برگزار می شود و باید از شهرداری تبریز و دیگر نهادهای مربوطه برای برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: امیدوارم برگزاری این مسابقه گامی بزرگ در جهت افزایش ورزش همگانی و ایجاد فضای شاد و مفرح در بین شهروندان عزیز تبریزی باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهروندان می توانند با حضور در پارک ائل گلی تبریز از نزدیک شاهد برگزاری این رویداد جالب که از ساعت ۷ صبح تا ۸ عصر به طول می انجامد، باشند.

گفتنی است این رویداد بزرگ ۱۱ تیرماه در محوطه اصلی ائل گلی تبریز برگزار می شود و آناتولی کارپف اسطوره شطرنج جهان و قهرمان بلامنازع این رشته و احسان قائم مقامی و مرتضی محجوب از اساتید بزرگ شطرنج جهان در این رقابت حاضر خواهند بود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.