کد خبر : 5818
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 8:03

مربی ماشین سازی:: محکوم به گرفتن ۳ امتیاز بازی هستیم

مربی ماشین سازی:: محکوم به گرفتن ۳ امتیاز بازی هستیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه محکوم به گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا مقابل استقلال اهواز هستیم، گفت: همه بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی برای بازی فردا آماده هستند.

حسین خطیبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال استقلال اهواز در تبریز به ناداوری ها در بازی های قبلی تییم ماشین سازی اشاره کرد و افزود: امیدواریم دراین بازی شاهد داوری عادلانه باشیم چون از داوری بیشتر ضرر خوردیم.
وی در مورد غیبت حامد پاکدل در بازی فردا گفت: وی با تلاش پزشکان تیم به بازی فردا خواهد رسید و به جای آندرانیک تیموریان نیز از بازیکن دیگری استفاده خواهد شد.
خطیبی با گلایه از تعطیلی های مکرر لیگ برتر اضافه کرد: این تعلیلات به ضرر تیم هست ولی چون تمام تیم ها درگیرهستند تیم را با این شرایط تطبیق داده و آماده نگه داشتیم.
وی درمورد بازی در ورزشگاه بنیان دیزل نیز اظهار داشت: قرار بود در ورزشگاه یادگار امام بازی کنیم که این ورزشگاه آماده بازی نبود و خوشحالم که زودتر محل بازی مشخص شد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز در این کنفرانس با گلایه از مدیریت باشگاه و مسئولان شهر خوزستان خاطرنشان کرد: اگر مشکلات تیم حل نشود ناچارم از تیم جدا شوم.
سیروس پورموسوی افزود: امیدوارم فردا تماشاگران یک بازی خوب را از هر دو تیم ببینند.
تیم ماشین سازی با ۶ امتیاز در رده پانزدهم و تیم استقلال خوزستان با ۷ امتیازدر رده یازدهم جدول لیگ برتر قراردارند.
بازی فردای دو تیم راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.