کد خبر : 538
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 12:43

نیروی انتظامی ایام محرم در خدمت هیئت‌های عزاداری است

نیروی انتظامی ایام محرم در خدمت هیئت‌های عزاداری است

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:
نیروی انتظامی ایام محرم در خدمت هیئت‌های عزاداری است

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: مأموران انتظامی این استان همه‌جانبه در خدمت هیئت‌های حسینی هستند.

 اسماعیل اسماعیل‌زاده در جمع مسئولان و دست‌اندرکاران هیئت‌های حسینی به مناسبت ماه محرم‌الحرام به تبیین اهداف نهضت امام حسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با هدف اصلاح جامعه از انواع انحرافات و احیای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین پیامبر (ص) انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: دهه اول محرم الحرام دهه امر به معروف نامگذاری شده است؛ از این رو باید در این ایام با خلوص نیت و عمل و به دور از هرگونه بدعت و خرافات به سوگواری امام حسین (ع) بپردازیم.

اسماعیل‌زاده به توطئه‌ها و نقشه شوم دشمنان در تمام ایام به ویژه ایام محرم اشاره کرد و متذکر شد: قرن بیست و یکم قرن مقابله تمدن غرب با اسلام است؛ از این رو باید با نشان دادن چهره راستین و واقعی اسلام با دشمنان و کینه‌توزان مبارزه کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروی انتظامی در برقراری و تأمین نظم و امنیت هیئت‌ها و دستجات عزاداری حسینی اشاره کرد و یادآور شد: مأموران انتظامی همه‌جانبه در خدمت هیئت‌های حسینی هستند و بزرگ‌ترین افتخار نیروی انتظامی نیز همین است؛ از این رو به منظور ایجاد نظم و ساماندهی بهتر، برنامه‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی را تدارک دیده است./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.