کد خبر : 10167
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 8:58

کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام در تبریز آغاز به کار کرد

کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام در تبریز آغاز به کار کرد

کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام به میزبانی مرکز آموزش علمی کابردی شهرداری تبریز آغاز شد.

 

کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام به میزبانی مرکز آموزش علمی کابردی شهرداری تبریز آغاز شد.

به گزارش آی نیوز، علیرضا سلطانی صبح امروز در کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام با بیان اینکه این کنفرانس با حمایت و همکاری دانشگاه های مختلف شهرستان تبریز صورت گرفته، اظهار کرد: این کنفرانس توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ از ۱۴ ماه گذشته طراحی و اجرا شده که چنین برنامه ای در بین مراکز علمی و کاربردی کشور بی نظیر است.

وی افزود: مشارکت دانشگاه هایی چون دانشگاه تبریز، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان و همچنین دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان در کنار مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز سطح علمی این کنفرانس را افزایش می دهد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز از دریافت ۴۰۰ مقاله توسط دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و گفت: امیدوارم در این کنفرانس راهبرد و راهکارهای مناسبی در خصوص موضوعات مختلف شهری ارائه شود.

وی همچنین ادامه داد: هدف اصلی این کنفرانس، یافتن پاسخ در ارتباط با اثرات زیست محیطی طرح های عمرانی و توسعه در شهرها، آگاهی از فنآوری های و دست آورد های نوین در مواد و مصالح ساختمانی، کاربرد فنآوری های نوین در پالایش و حذف آلاینده های زیست محیطی، عیب یابی لرزه ای و مهندسی سازه و روش های نوین در بهسازی و مقاوم سازی سازه ها، الگوها و سبک های معماری، تاثیر زلزله در سازه های فضاکار، سازه های بنایی، بتنی و ویژه و ارزیابی آسیب پذیری، آسیب رسانی و ریسک شریان های حیاتی در مواقع بحرانی هستیم.

گفتنی است، کنفرانس ملی عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام با مشارکت دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه جامع علمی کاربردی و با مدیریت مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.