کد خبر : 20547
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 - 7:30

گزینش ضامن سلامتی سرمایه انسانی است

گزینش ضامن سلامتی سرمایه انسانی است

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز گفت: گزینش ضامن سلامتی سرمایه انسانی است.

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز گفت: گزینش ضامن سلامتی سرمایه انسانی است.

حمید نوبهار در گفتگو با آی نیوز با اشاره به ۱۵ دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در امر تشکیل نهاد گزینش در دستگاه ها و نهادهای مختلف ابراز داشت: احراز شرایط عمومی مطابق ماده ۲ قانون گزینش صورت می گیرد و اشخاصی که در دستگاه ها فعالیت می کنند باید حتما امر گزینش انجام شود.

وی ادامه داد: در گزینش شرایط فعلی داوطلب مدنظر است و هیچ گونه حب و بغضی در این زمینه صورت نمی گیرد. گزینش از بعد اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، احراز شرایط عمومی و صلاحیت افراد انجام می شود.

نوبهار سپس در خصوص هسته گزینش شهرداری تبریز گفت: هسته گزینش شهرداری تبریز در سال ۹۲ همزمان با استقرار گزینش در سایر کلانشهرها تشکیل شد و با همکاری امور اداری و سرمایه انسانی امر گزینش را برای تمام نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، حجمی و قراردادی و همه آنهایی که بیش از ۴۰ ساعت در مجموعه فعالیت می کنند، انجام داده ایم.

مدیر هسته گزینش شهرداری تبریز افزود: ۹۰ درصد آنهایی که در شهرداری هستند، گزینش شده اند. شهرداری از جمله سازمان هایی است که انسان محور است و عمده فعالیت ها توسط نیروی انسانی انجام می گیرد پس گزینش نیروی انسانی ضروری است.

گزینش ضامن سلامتی سرمایه انسانی است

وی ابراز داشت: هسته گزینش در شهرداری قدم مهمی در تعالی منابع انسانی و مدیریت شهری است. توجه شهرداری به نیروی انسانی حرکت به سمت تبدیل شدن نیروی انسانی به منابع انسانی و منابع انسانی به سازمان پیشرو شهرداری است.

نوبهار افزود: برای رسیدن به سازمان های متعالی نیاز به نیروی انسانی متعالی داریم. هر نیرو منبع نیست و هر منبعی سرمایه نیست. برای اینکه بتوانیم از کارایی افراد استفاده کنیم با انجام گزینش سالم و با تکیه بر شایسته سالاری بر این کار اقدام می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.