یکشنبه, 06 مهر 1399 ساعت 12:34 ب ظ - 09(Sep) 27 2020

انتخاب زبان

پایگاه  خبری آی خبر

زمینه رسانه، اجتماعی
صاحب امتیاز و مدیرمسئول:
علی عباسی نهاری
آدرس: تبریز - چهارراه شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید منتظری - جنب دبستان فارابی و بیمه دانا - پلاک 75 طبقه 1 تلفن تماس:  04133355855- 09149160116
پست الکترونیک: info@aynews.ir a89ab@yahoo.com
شماره مجوز 94/1417

tabligh

شعار سال 98: رونق تولید

بحران آب را جدی بگیریم

شهریار نیوز

دریاچه ارومیه


تبریز گونال - تولید کننده انواع کنتور آب
چاپ ایمیل - دسته: ورزش - - شناسه: 1522

تیم گسترش فولاد در برابر فولاد خوزستان بازی را واگذار کرد تا محتملا فانوس به دست جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر باشد.

 از دو هفته پیش هشدار می دادیم که تیم فنی گسترش فولاد حرفی برای گفتن ندارند و با این روند تیم گسترش فولاد یکی از اصلی ترین گزینه های سقوط به دسته یک رقابتها می باشد.

امیدواریم مدیران باشگاه گسترش فولاد با تصمیم مدیریتی فکری به حال تیم خود بنمایند.

این تیم که در جذب طرفداران وتماشاگران تبریزی به خود شکست خورده می نماید باید با کسب نتایج قابل قبول برای دور شدن از سقوط به دسته یک به فکر باشد.

شوک چیزی است که این تیم نیاز دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

حسن رزاقپور
+12/-2 # حسن رزاقپور 1393-06-20 23:45
یه پیشنهات تاپ برای گسترش دارم مدیرعامل گسترش برای نتیجه گرفتن ونجات این باشگاه از نتایج بد و حتی برای پرشدن سکوهای خود پبشنهادمی کنم تونی اولیویرا را بعنوان سرمربی گسترش انتخاب کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
meysam
+10/-2 # meysam 1393-06-21 00:05
توروخدا این چه وضعشه
تارتار داره تیمو نابود میکنه
توروخدا صدای مارو به باشگاه برسونین
دایی رو به جاش بیارین.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
اصغر
+9/ # اصغر 1393-06-21 00:38
سلام.يورولموياسزز؟خواهشا بير بو گسترش حالنا چاره قلن؟تاتار کيمدي کي بوجور گوزل تيمي ورميسيز بونون الينع؟سن الله قويمويون گسترشي محو السينر؟تاتاري عوضليرين
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
tanaz
+1/ # tanaz 1393-06-21 02:19
به نقل از حسن رزاقپور:
یه پیشنهات تاپ برای گسترش دارم مدیرعامل گسترش برای نتیجه گرفتن ونجات این باشگاه از نتایج بد و حتی برای پرشدن سکوهای خود پبشنهادمی کنم تونی اولیویرا را بعنوان سرمربی گسترش انتخاب کنند

به نقل از حسن رزاقپور:
یه پیشنهات تاپ برای گسترش دارم مدیرعامل گسترش برای نتیجه گرفتن ونجات این باشگاه از نتایج بد و حتی برای پرشدن سکوهای خود پبشنهادمی کنم تونی اولیویرا را بعنوان سرمربی گسترش انتخاب کنند

تونی گرونه!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
tanaz
+1/ # tanaz 1393-06-21 02:21
به نقل از اصغر:
سلام.يورولموياسزز؟خواهشا بير بو گسترش حالنا چاره قلن؟تاتار کيمدي کي بوجور گوزل تيمي ورميسيز بونون الينع؟سن الله قويمويون گسترشي محو السينر؟تاتاري عوضليرين

مافیانین سر دسته سیدی!!
قلعه نوعی بونون یانندا اوشاخدی حله!!
فیروز کریمی بونون قین آتاسیدی!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
محمد
+2/-1 # محمد 1393-06-21 10:45
لطفا کمالوند رابه جای تاتار بیاورید .چون محرومیتش تمام شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
araz
+2/ # araz 1393-06-21 10:57
تیمی که از دقیقه یک تا اخر دفاعی بازی کنه و بفکر یک امتیاز باشه عاقبتش همینه . گسترش چوب یارگیری بد توسط کادر فنی اش رو میخوره نبود مهاجمان تمام کننده . تیم سرعتی و تخریبی بازی میکنه و تاکتیک فردی و تیمی نداره و بعد هفت هشت هفته اقای انصاری هر بازی هرچی توپ بهش میرسه به بالای دروازه هدایت میکنه و با بازی ضعیف خودش تعویضم نمیش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
محمد
/ # محمد 1393-06-21 13:07
باسلام ماعادت کردیم این تیم 3 سال دقیقه 90 به بعد گل میخوره -میگی نه برو نمودار گلهای خورده تیمو ببین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کانال تلگرام آی نیوز


خواندنی ها

ایجاد دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی در تبریز

ایجاد دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی در تبریز

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی کشور در آینده نزدیک در تبریز راه اندازی می‌شود.

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

  مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ پایان می...