شنبه, 29 شهریور 1399 ساعت 08:53 ب ظ - 09(Sep) 19 2020

انتخاب زبان

پایگاه  خبری آی خبر

زمینه رسانه، اجتماعی
صاحب امتیاز و مدیرمسئول:
علی عباسی نهاری
آدرس: تبریز - چهارراه شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید منتظری - جنب دبستان فارابی و بیمه دانا - پلاک 75 طبقه 1 تلفن تماس:  04133355855- 09149160116
پست الکترونیک: info@aynews.ir a89ab@yahoo.com
شماره مجوز 94/1417

tabligh

شعار سال 98: رونق تولید

بحران آب را جدی بگیریم

شهریار نیوز

دریاچه ارومیه


تبریز گونال - تولید کننده انواع کنتور آب
چاپ ایمیل - دسته: ورزش - - شناسه: 1624

بهانه نوشتن این مطلب انتشار مطلب توهین آمیزی  بود که خوشبختانه ار خروجی یکی از سایتهای هواداری برداشته شد.

 

سرعت دنیای اخبار باعث می شود که گاها مطالبی نادرست از زیر دست نویسنده ای خارج شود. شاید عصبانیت ، ناراحتی و کم تحملی نویسنده باعث نوشتن مطلبی شود.

اما سایتها باید توجه داشته باشند که روی دادن هر اشتباهی منجر به از بین رفتن اعتبار منبع خبر و یا حداقل بی اعتمادی بخشی از دنبال کنندگان و مشتریان سایت می گردد.

از دست رفتن اعتماد خوانندگان و مشتریان یک رسانه مقوله ای مهم برای مدیران یک سایت می باشد که در همزمان با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای باید مد نظر قرار گیرد.

کار خبری و اطلاع رسانی کاری خطیر و حساس است و با یک نقطه و یا یک حرف اضافه معنا و مفهوم جمله ای عوض می شود چه برسد به اینکه از کلماتی با بار سنگین روانی استفاده شود.

یکی از وبسایتهای خوب هواداری تراکتور که انصافا با اتخاذ رویه منطقی به تحلیل و بررسی مسائل ، حواشی و اخبار پیرامون تیم تراکتورسازی تبریز می پردازد امروز به صورت ناشیانه و احساسی مطلب ناشایستی را در خروجی خود قرار داده است.

 

این سایت در نوشته خود در دفاع از تونی و جلالی با اتخاذ رویه ای غیرمعمول و استفاده از ترکیباتی غیر اخلاقی به محسن دلیر بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تاخته است.

 

به این دوستان که همواره ثابت کرده اند تراکتورسازی تبریز بر هر فرد و گروه، مربی و بازیکنی ارجحیت دارد توصیه می نماییم با حذف و یا اصلاح توهین های صورت گرفته در این نوشته اخیرشان راجع به بازیکن واقعا محجوب تیم تراکتورسازی محسن دلیر این اشتباه فاحش خود را جبران نمایند.

 

زیرا کاربرد کلماتی سخیف و غیر اخلاقی به هیچ وجه شایسته و در شان این سایت هواداری خوب و تاثیر گذار از یک سو و بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز نیست.

 

ممکن است کسی موافق و مخالف کار رسول و یا یک بازیکن قبلا نیمکت نشین باشد  و عاشق مرد محبوب و قدرتمندی مانند تونی و یا جلالی و یا علی کریمی.

 

ولی این به هیچ کس این حق را نمی دهد که با ادبیاتی مملو از توهین و فحاشی که قابلیت پیگیری قضایی و حقوقی را نیز دارد در مورد بازیکن زحمت کش تیمش بنویسد.

 

البته کسی در این میان منکر زحمات مربیان بزرگی نظیر جلالی و قهرمانی استاد مسلم فوتبال تونی الویرا با تیم تراکتورسازی تبریز نیست.

 

توصیه برادرانه ما به مدیر این سایت حذف و یا جرح و تعدیل توهین های به کار رفته در این مطلب احساسی است که با عجله و ناراحتی نوشته شده است.

 

دیدگاه‌ها  

حامد زاهدی
+9/-1 # حامد زاهدی 1393-07-10 17:45
با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز
ممنون بابت تذکرتون باید عرض کنم که با نویسنده خاطی برخورد شده و مطلب پس از حدود 15 دقیقه به کلی پاک شد و اصلاحیه ای منتشر شد.
این نوشته با اهداف تراکتورچی متناقض بوده و نویسنده درصدد ایجاد تنش بین هواداران با دلیر و تراکتورچی و نهایتا ایجاد حاشیه برای تراکتور بوده است.
تراکتورچی به این نویسنده خبری اعتماد کرد و اجازه داد اخبار دیگر تیم تبریز را منتشر کند اما با سوئ استفاده مواجه شد
مجددا از هواداران عزیز و فهیم عذرخواهی می کنیم
http://www.tractorchi.ir/575/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%b7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d8%af%d9%84%db%8c%d8%b1.html
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تی تی مجید
+2/-7 # تی تی مجید 1393-07-10 19:57
آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو قول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تی تی مجید
+1/-8 # تی تی مجید 1393-07-10 19:59
آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو گول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
زنجان تراختورچی
+7/-1 # زنجان تراختورچی 1393-07-10 21:11
قرار نیست کسی که عمدا یا سهوا مطلب اشتباهی را درج میکند و سریعا به اشتباهش پی میبرد و ان را حذف میکند را سرزنش کنیم اما انتقاد سازنده شما هم به جا بود .مهم اینه که الان ان مطلب دیگر نیست و مدیر سایت هم اعلام کرده درج مطلب اشتباه و کذب بوده .ما اگر تراحتوری هستیم نباید بازیکن محبوب بومی رابا هر عناوین به حواشی بکشیم .وضعیفش کنیم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حامد زاهدی
+6/-1 # حامد زاهدی 1393-07-10 21:43
به نقل از تی تی مجید:
آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو گول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!


توبه را باید کسانی بکنند که تهمت می زنند
من برای کاری که نکردم عذر خواهی کردم نویسنده هم آقای اسلامی بودن و مشخص هم هست و قابل اثبات
ضمنا اگر پیگیر بوده باشید همواره حمایت کردیم حتی گفته بودیم اگر دلیر 4 بازی ثابت باشه و تا اخر بازی کنه به اوج میرسه که خدارو شکر ثابت بود و به اوج رسید البته بازم جا برای پیشرفت داره ولی شما تهمت نزن به کسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
تی تی مجید
+1/-7 # تی تی مجید 1393-07-10 21:43
زنجان تراکتورچی چرا پرت و پلا می نویسی؟
فکر می کنی اگر محسن دلیر آن متن سخیف و مفتضح رو می خوند الان روحیه اش چگونه می شد.
چرا باید یک سایت که ادعای طرفداری دارد به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانش اینچنین توهین بکند.
من مطمئنم بار اول و آخر این سایت نیست که حاشیه آفرینی می کند.
اگه فردا محسن دلیر با روحیه خراب به میدان رفت و بد بازی کرد مطمئن باشید نتیجه این کار اشتباه و بلکه خیانت نابخشودنی این سایت است.
خبری ونوشته توهین آمیزی که دو ساعت در سایت بوده و آمار بازدیدی بیش از 1270 نفر داشته است خبری نیست که با یک عذرخواهی بتوان از عبور کرد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
میلاد
+8/ # میلاد 1393-07-10 21:47
به نظرم سایت تراکتورچی بعد از بازی با سایپا یک مصاحبه جانانه با محسن دلیر انجام بده قضیه به خوبی و خوشی تموم میشه.
البته امیدوارم محسن این متن رو نخونده باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حامد زاهدی
+7/-1 # حامد زاهدی 1393-07-10 21:55
به نقل از میلاد:
به نظرم سایت تراکتورچی بعد از بازی با سایپا یک مصاحبه جانانه با محسن دلیر انجام بده قضیه به خوبی و خوشی تموم میشه.
البته امیدوارم محسن این متن رو نخونده باشه.


دلیر مارو به خوبی میشناسه
همچنین بدنبال مصاحبه هستیم و تا حدودی هماهنگ هم شده که پیش از بازی یا بعدش مصاحبه کنیم باهاش
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
حامد زاهدی
+5/-2 # حامد زاهدی 1393-07-10 22:24
به نقل از تی تی مجید:
زنجان تراکتورچی چرا پرت و پلا می نویسی؟
فکر می کنی اگر محسن دلیر آن متن سخیف و مفتضح رو می خوند الان روحیه اش چگونه می شد.
چرا باید یک سایت که ادعای طرفداری دارد به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانش اینچنین توهین بکند.
من مطمئنم بار اول و آخر این سایت نیست که حاشیه آفرینی می کند.
اگه فردا محسن دلیر با روحیه خراب به میدان رفت و بد بازی کرد مطمئن باشید نتیجه این کار اشتباه و بلکه خیانت نابخشودنی این سایت است.
خبری ونوشته توهین آمیزی که دو ساعت در سایت بوده و آمار بازدیدی بیش از 1270 نفر داشته است خبری نیست که با یک عذرخواهی بتوان از عبور کرد.

خبر نزدیک 12 دقیقه روی سایت بوده شاید هم کمتر و باقی بازدید ها برای مطلب شفاف سازی بوده با چشم بسته قضاوت نکنید در صورتی که توجیه نشدید آی دی بدین تا بیشتر حرف بزنیم اینجا سایت خبری هست نه تالار گفتمان و چت روم دوست عزیز
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
زنجان تراختورچی
+6/-1 # زنجان تراختورچی 1393-07-10 22:50
فکر کنم جناب مجید تی تی شما هم دارید حواشی را بوجود میارید که محسن دلیر محبوب روحش از ان خبر ندارد .این کار شما با انتشار مطلبی که اکنون وجود ندارد ایا حواشی درست نمیکند . خوب حالا که مدیر ساست به صداقت اعلام میکند که خبر جون کدب و توهین بوده برداشته شده و شما به این هم قانع نیستید میگید چی کار کنیم اعدامش کنیم شما راضی میشویدبرای خبری که 12دقیقه روی سایت بوده وشما ان را دازده ساعت اعلام میکنید .شما دنبال چی هستید.با ادعای تراختوری که دارید.زنجان را به هم ریختید چه برسد به تبریز و سایر جاها
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کانال تلگرام آی نیوز


خواندنی ها

ایجاد دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی در تبریز

ایجاد دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی در تبریز

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: دومین مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی کشور در آینده نزدیک در تبریز راه اندازی می‌شود.

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

فردا آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

  مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ پایان می...