کد خبر : 7606
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - 8:40

آجورلو:آمادگى فروش و واگذارى تراکتورسازى وجود دارد/هواداران حق دارند ناراحت باشند

آجورلو:آمادگى فروش و واگذارى تراکتورسازى وجود دارد/هواداران حق دارند ناراحت باشند

شهریارنیوز: مديرعامل باشگاه تراكتورسازى معتقد است…

آی نیوز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى معتقد است هواداران این تیم حق دارند که از شرایط موجود ناراحت باشند.

مصطفى آجورلو  پیرامون ناکامى تراکتورسازى در رقابت هاى آسیایى و نتایج ضعیف هفته هاى اخیر گفت: با اینکه احساس می کنیم مجموعه مدیریتی باشگاه در دو سال اخیر لحظه ای در وظائف خود إهمال نکرده و با تمام وجود برای موفقیت باشگاه تلاش کرده اما اکنون در این شرایط سخت مایلم که بگویم، هواداران هر گلایه و انتقادی دارند به من بگویند و من اماده ام که برای آرامش تیم در مقابل این انتقادها صبور باشم. واهمه اى از انتقادات ندارم و قطعا پذیراى انتقادها هستم. من مسول این تیم هستم و حتی با اینکه از نظر فنی دخالتی در امور ندارم اما در مورد مسائل داخل زمین هم می توانید نقدهایتان را خطاب به بنده بگویید .. پس ترجیح می دهم برای آرامش تیم روی سخن تان با من باشد تا تیم با آرامش بتواند فصل را تمام کند. در این موقعیت حساس از هواداران مى خواهم حامى تیم محبوب خودشان باشند چرا که تراکتورسازى متعلق به آنهاست.

آجورلو همچنین اظهار داشت:ما با تمام توان براى موفقیت این تیم تلاش کردیم ، با این وجود نمى خواهم در این شرایط اعضاى تیم مورد هجمه انتقادات قرار بگیرند چرا که این تیم بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. امیدوارم در هفته هاى پایانى لیگ نتایجى کسب شود که از ناراحتی همه ما کم کند.

مدیرعامل تراکتورسازى اضافه کرد؛ به عنوان مدیرى که سال ها در این فوتبال کار کرده و سابقه قهرمانى در لیگ برتر را نیز داشته معتقدم بعضى اوقات فوتبال روى خوش خودش را نشان نمى دهد و ما روزهاى سخت و تلخى را تجربه کرده ایم.

آجورلو همچنین گفت:ایمان دارم همه بازیکنانم با غیرت و همه توان بازى مى کنند اما بعضى وقت ها نتیجه مطلوب حاصل نمى شود. پنالتى هاى طلسم شده روزهاى سختى براى ما در این فصل و حتى اخرین بازى فصل قبل رقم زد. اگر همین چند پنالتى به گل تبدیل شده بود همه چیز دگرگون مى شد اما متاسفانه بدشانسى هاى ما پایانى نداشته و هنوز روزهاى سختى را تجربه مى کنیم.اعضاى کادر فنى هم تمام تلاش خودشان را به کار گرفته اند اما نتیجه مناسب حاصل نشد.

وى افزود: چنین شرایطی برای برخی باشگاه های بزرگ پیش آمده ولی بعد از مدتی دوباره شرایط نرمال شده. در مورد تراکتورسازی هم به زودی شاهد روزهای خوب خواهیم بود.

آجورلو در ادامه گفت: ما فصل سخت و بى سابقه اى داشتیم.بعد از اتمام محرومیت در نیم فصل مجموعا ١٠ بازیکن جدید جذب کردیم . بازیکن باید با نظر و بر اساس نیازهاى کادر فنى انتخاب و جذب شود که همین اتفاق طبق قاعده روى داده. با وجود تمام محدودیت ها به سلیقه و انتخاب مربیان فعلى و قبلى تیم احترام مى گذارم و همچنان عقیده دارم بازیکنان ما مى توانند عملکردى به مراتب بهتر از این داشته باشند و توانمندى واقعى خودشان را به خوبى نشان بدهند.

آجورلو گفت:در این فصل تراکتور را از نابودى نجات دادیم.موضوع بسته شدن ٩ پرونده خارجى و ٣٢ پرونده داخلى به راحتى مطرح مى شود اما اگر این بدهى ها پرداخت نمى شد همین حالا حکم سقوط و کسر امتیاز صادر شده بود علاوه بر اینکه در مسابقات آسیایى حضور نداشتیم و احتمال تکرار جرایمى مثل محرومیت نقل و انتقالاتى هم وجود داشت.ما به وظیفه خودمان در این حوزه عمل کردیم و باید به اهمیت این کار بزرگ توجه شود.

مدیرعامل تراکتورسازى اضافه کرد:وظیفه من دخالت در امور فنى و ارنج یا تعویض بازیکن نیست. ما به مربى اعتماد کرده ایم که سابقه قهرمانى در لیگ معتبر ترکیه را دارد و با کارنامه اى روشن به تبریز آمده ، با این وجود کلیه مسئولیت ها را بر عهده مى گیرم اما امیدوارم هواداران در این موقعیت با حمایت همه جانبه از کادر فنى و بازیکنان موجب تغییر شرایط در این موقعیت حساس شوند.من همچنان باور دارم که سال آینده زمان موفقیت تراکتورسازى است. این تیم در ۵ بازى آسیایى بیش از ٢۵ موقعیت مسلم گل زنى داشته و کیفیت واقعى خودش را نشان داده، تردید ندارم با تقویت همین تیم سال آینده قدرت بزرگی در فوتبال ایران خواهیم بود. بازیکنان شایسته در پایان فصل براى تقویت تیم جذب خواهند شد و به خواست خدا تیم قدرتمندى را راهى مسابقات خواهیم کرد. من هواداران را درک می کنم و معتقدم حق آنهاست که از شرایط تیم ناراضی باشند اما این را می گویم که چشم انداز آینده ما بسیار روشن است.

به دلیل اینکه برخی می دانند که سال آینده سال موفقیت است، نمی خواهند این موفقیت حاصل شود. آجورلو همچنین گفت:من از روز اول موافق واگذارى تراکتورسازى بوده و هستم. به همین دلیل طرح هاى اقتصادى متعددى را به مرحله اجرا رساندیم تا این باشگاه به سودآورى برسد. طبیعتا بخش خصوصى تمایلى به خرید یک باشگاه زیان ده نخواهد داشت.با این وجود بارها اعلام کردم آمادگى فروش و واگذارى تراکتورسازى وجود دارد اما این موضوع نیازمند توافق خریدار قدرتمند و مالک است که تا امروز شرایط آن ایجاد نشده. بنده در این موضوع وظیفه ام نجات باشگاه از زیان ده بودن و نابودی بود که آن را انجام داده ام و این موضوع نیازمند یک تصمیم بزرگ است. امروز بدهى ها پرداخت شده طرح هاى اقتصادى آغاز شده و باشگاه در وضعیتى است که مى تواند روى پاى خودش بایستد و اگر حقوق فوتبالى از جمله تبلیغات دور زمین و حق پخش پرداخت شود تراکتورسازى شرایط بسیار بهترى را تجربه خواهد کرد. اکنون باید بگویم که در تراکتورسازی کارهای بزرگی انجام شده. در بخش اقتصادی این اقدامات نمایان است و در حال ثمر دادن. امیدوارم به زودی در بخش فنی هم موفقیت تیم باعث خوشحالی هواداران شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.