کد خبر : 24326
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 5:20

تصویب بخشداری باسمنج، باعث افزایش حاشیه‌نشینی می شود

تصویب بخشداری باسمنج، باعث افزایش حاشیه‌نشینی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اظهار تاسف از کاهش ۲۱هزار هکتاری وسعت تبریز، گفت: تصویب بخشداری باسمنج، باعث افزایش حاشیه‌نشینی خواهدشد.

 

حجت الاسلام رسول برگی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در روزهای گذشته طرح موضوع حریم شهر تبریز در فضای مجازی، تعداد زیادی از شهروندان دلسوز را نگران کرد.
او ادامه داد: تبریز تقریبا از جهات مختلف بن بست بود و تنها از جنوب شرق می توانست توسعه یابد که در اثر کج سلیقگی از آن سو نیز محدود می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: ما با افتتاح بخشداری باسمنج مشکلی نداریم و معتقدیم باسمنج یکی از شهرهای مذهبی، ولایتمدار و غنی استان از نظر کشاورزی، فرهنگی و اقتصادی است اما بخش شدن باسمنج باعث کاهش ۲۱هزار هکتاری وسعت تبریز می شود.
او افزود: ما در محدوده شهر، به حاشیه نیز توجه داریم و در واقع افرادی که به بهانه نگرانی از رشد حاشیه نشینی باسمنج را به بخش تبدیل کردند، موجبات افزایش و رشد حاشیه نشینی را فراهم ساختند.
برگی با بیان اینکه بخش شدن باسمنج هم به ضرر تبریز و هم به ضرر خود آن شهر است، تصریح کرد: ما از این موضوع متاسف و متاثر هستیم و برای پیگیری دقیق تر، قضیه را از نمایندگان مجلس و قوه قضائیه پیگیر هستیم و مراتب اعتراض خود را اعلام کرده ایم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.