کد خبر : 582
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 14:07

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز سوت پایان اختلافات را به صدا درآورد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز سوت پایان اختلافات را به صدا درآورد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اختلافات درون شورایی دیگر خاتمه یافته و تمام اعضای شورای چهارم از این پس در راستای توسعه و پیشرفت تبریز در کنار هم خواهند بود.

شهرام دبیری در آیین معارفه شهردار جدید تبریز با تأکید بر این که اختلافات درون شورایی مربوط به انتخاب شهردار حل و فصل شده است خاطر نشان کرد: تمامی ۲۱ عضو شورای شهر تبریز برای تداوم روند توسعه شهر و رساندن تبریز به جایگاه واقعی خود هم قسم شده‌اند و در این راه از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده خواهند کرد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود شرایط امروز استان و شهر تبریز را فرصت و موقعیتی استثنایی و ایده‌آل برای تسریع روند توسعه و رساندن تبریز به جایگاه تاریخی این شهر توصیف و خاطر نشان کرد: تبریز امروز در بهترین شرایط و موقعیت رشد و توسعه خود قرار دارد و خوشبختانه عزم استانی و شهری نیز برای تحقق این هدف بسیج شده است و ما امیدواریم با همدلی، تعامل و همکاری میان دستگاه‌ها و مسئولان این امر محقق گردد.
دبیری در عین حال دوران ۸ ساله مدیریت مهندس نوین شهردار سابق تبریز را دورانی موفق در حوزه مدیریت شهری ارزیابی و خاطر نشان کرد: خدمات خالصانه و ۸ ساله نوین در مجموعه شهرداری تبریز زمینه‌ساز توسعه جهشی و تحول زیربنایی تبریز شد و این خدمات در تاریخ تبریز ماندگار خواهد بود.
وی از حسین اکبری سرپرست شهرداری تبریز نیز به جهت خدمات شبانه‌روزی در دوران سرپرستی قدردانی کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.