کد خبر : 91
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1392 - 15:07

روابط عمومی شهرداری تبریز در نمایشگاه شهرداری های کشور حضور فعال دارد

روابط عمومی شهرداری تبریز در نمایشگاه شهرداری های کشور حضور فعال دارد

مدیر روابط عمومی شهرداری تبریز:روابط عمومی شهرداری تبریز در نمایشگاه شهرداری های کشور حضور فعال دارد
این نمایشگاه و سمینار که از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد مقدس برپا خواهد بود، در راستای تعامل، هم اندیشی و تبادل نظر مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های کشور برگزار می شود.

آینیوز تبریز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با ایجاد غرفه ای اختصاصی و نیز ارایه آخرین دستاوردها و تولیدات عملکردی خود، حضوری فعال و موثر در نخستین همایش و نمایشگاه روابط عمومی در مدیریت شهری در شهر مشهد دارد.
به گزارش ایلنا میراعتماد عمادی افزود: این نمایشگاه و سمینار که از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد مقدس برپا خواهد بود، در راستای تعامل، هم اندیشی و تبادل نظر مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری های کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: برپایی کارگاه های آموزشی متعدد به منظور ارتقای سطح دانش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های، ارزیابی عملکرد و اقدامات شاخص روابط عمومی ها، انتخاب، معرفی و تجلیل از برترین روابط عمومی های شهرداری های کشور و برترین غرفه های نمایشگاهی از دیگر برنامه های این رویداد علمی مدیریتی اعلام شده است.
عمادی تاکید کرد: روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز در بخش هایی چون روابط بین الملل، اطلاع رسانی و امور رسانه ها، تشریفات و مراسمات، فضاسازی و تزئین، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، انتشارات، روابط عمومی الکترونیک و رسانه های شهرداری حضوری فعال در این نمایشگاه دارد.
گفتنی است، این نمایشگاه ساعاتی دیگر و با حضور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نیز شهرداران شهرهای ایران اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس گشایش خواهد یافت.
همچنین این نمایشگاه بعدازظهر ۳۰ فروردین با معرفی روابط عمومی های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.