کد خبر : 34470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 12:27

شهرک خاوران الگوی شهرسازی موفق و سالم

شهرک خاوران الگوی شهرسازی موفق و سالم

شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به حجم انبوه پروژه های عمرانی و زیرساختی درحال اجرا در شهرک خاوران، از آن بعنوان کارگاه بزرگ عمرانی یاد کرد و گفت: هدفگذاری رونق ساخت و ساز و افزایش صدور پروانه ی ساختمانی محقق می شود.

هادی بدری حامد شهردار این منطقه با حضور در برنامه ی تلویزیونی تبریزیم، از شهرک خاوران بعنوان الگویی موفق شهرسازی سالم یاد کرد.

وی افزود: رویکرد اساسی مدیریت شهری خاوران، توجه به تامین زیرساخت های اساسی آن است که اتصال فاضلاب شهرک به شبکه فاضلاب شهری تبریز، در اولویت کاری قرار گرفت.

بدری گفت: تلاش مدیریت شهری فعلی، توجه به درخواست شهروندان ساکن در شهرک زیبا و سالم خاوران است.

بدری حامد، با اشاره به مسدودی موقتی مسیر رفت خاوران به سمت تبریز بعلت بحث اتصال فاضلاب از سوی اداره آب و فاضلاب، و همکاری شهرداری منطقه ۹ تبریز در این خصوص، از وقفه پیش آمده پوزش خواسته، و آن را در جهت تامین امنیت جانی شهروندان، لازم و ضروری خواند.

شهردار منطقه ۹، درخصوص تجهیز و تکمیل نواقص مرکز همایش های بین المللی تبریز، با اشاره به تاکیدات و حمایت های بی دریغ شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز، یکی از رویکردهای اساسی مجموعه ی شهرداری را، رفع نواقص این مرکز مهم و فاخر فرهنگی عنوان کرده، افزود: با تلاش شبانه روزی درحال رفع نواقصات هستیم که با اتمام آن، تمامی سالن های جانبی نیز اعم از سالن های مختلف هنری، کارگاه ها و کلاس های آموزشی، گالری ها، نمازخانه ی و کافی شاپ هاو…، شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی، از صبر و شکیبایی شهروندان در زمان شکل گیری شهرک و تامین زیرساخت ها قدردانی نموده و از مالکین قطعات و زمین های خالی دعوت کرد تا جهت شکل گیری محلات خاوران، و به طبع آن ارائه ی خدمات محله ای مناسب، برای ساخت و ساز قانونی خود اقدام کنند.

شهردار منطقه ۹ در پاسخ به سوال تلفنی خبرنگاری درخصوص فاز ۲ خاوران عنوان کرد: مرحله اول ثبت امتیازهای فاز ۲ به اتمام رسیده و مرحله ی پایش و بررسی آنها آغاز شده که، برای جاماندگان از ثبت نام، طی روزهای آتی، فرصتی درنظر گرفته خواهد شد.

بدری تصریح کرد: توجه به احداث بوستان ها و پارک های مختلف، در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گرفته و در اینخصوص اقدامات و تلاش های ماندگاری صورت گرفته و درحال اجراست.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.