کد خبر : 578
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 9:00

عضو شورای شهر تبریز: تبریز در جایگاه واقعی‌اش نیست

عضو شورای شهر تبریز: تبریز در جایگاه واقعی‌اش نیست

آی نیوز: احتشام حاجی‌پور امروز در تبریز با بیان اینکه زمانی تبریز به عنوان شهر اولین‌ها شهره عام و خاص بود اما اکنون نه تنها این جایگاه را از دست داده بلکه بر رده‌ای ششم و هفتی کشور بسنده می‌کنیم، اظهار داشت: این واقعیت تلخ هست و باید اذعان کرد که ما مدیران تبریز را به این جایگاه رسانده‌ایم و باید قبول کنیم که تبریز حالا در جایگاه واقعیش نیست.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، وی با اشاره به انتظارات مردم از شورای شهر و شهرداری تبریز برای بازگرداندن این جایگاه افزود: دست به دست هم دهیم تا تبریز از دست رفته را به جایگاهش برگردانیم که این ظرفیت از شورا و شهرداری، نیروی انسانی متخصص گرفته تا بودجه و زمینه در تبریز وجود دارد.

حاجی‌پور تقاضای بازگشت تبریز به جایگاهش را هم عاجزانه و هم عامرانه مطرح کرد و گفت: درخواست بسیج برای برگرداندن تبریز به جایگاه اصلیش را از سوی خود عاجزانه می‌خواهم ولی از سوی مردم و شهروندان تبریز که منتخب آنها هستم عامرانه می‌خواهم.

شهردار سابق تبریز از هم قطارانش در شورای شهر و بدنه شهرداری خواست تا افقی را برای رسیدن به این جایگاه تعریف کنند.

وی به سراغ مدعیان شهر اولین‌ها نیز رفت و گفت: با سرنوشت تبریز معامله نخواهیم کرد و با کسانی که در راه توسعه تبریز خواهند ایستاد مصامحه نخواهیم کرد.

حاجی‌پور شهردار منتخب تبریز را به عنوان سرمایه ملی خطاب کرد و گفت: نجفی تاکنون در مسندهایی که بوده حضوری مدبرانه و مدیر گونه داشته و وفاداریش را به نظام و انقلاب نشان داده و مطمئنا با همکاری اعضای شورا خواهد توانست افق رسیدن تبریز به جایگاه اولینش را جامعه عمل بپوشاند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.