کد خبر : 34833
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 11:46

مدرسه غیردولتی متخلف در تبریز ۱۰ برابر ارزش تخلف جریمه شد

مدرسه غیردولتی متخلف در تبریز ۱۰ برابر ارزش تخلف جریمه شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: مدرسه غیردولتی متخلف در تبریز به میزان ۱۰ برابر ارزش تخلف در رابطه با اخذ وجوه اضافی از دانش آموزان جریمه شد.

«صمد حضرتی» روز یکشنبه در گفت و گو افزود: به این پرونده تخلف در شعبه دوم تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی رسیدگی و مدرسه غیردولتی محکوم به پرداخت جریمه شد.

وی اظهار کرد: گشت مشترک بازرسی از مدارس با بررسی میزان دریافتی مدرسه یاد شده از دانش آموزان بابت فوق برنامه درسی، گزارش تخلف را تکمیل و به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به دفاعیات مدیریت مدرسه، تخلف را محرز و این مدرسه را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جزای نقدی به میزان ۱۰ برابر ارزش تخلف محاسبه شده، محکوم کرد.

حضرتی ادامه داد: با توجه به احراز تخلف، قبل از صدور رای محکومیت، مدیریت مدرسه اقدام به استرداد وجوه اضافه دریافتی به دانش آموزان کرده و مدارک آن را به شعبه ارایه کرد.

جریمه ۳.۹ میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی تلفن همراه در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه در تبریز، گفت: پرونده قاچاق این گوشی ها به ارزش سه میلیارد و ۹۳۴ میلیون ریال از سوی پلیس فرودگاه تبریز به این اداره کل ارجاع شد.

حضرتی با بیان اینکه به این پرونده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد، افزود: شعبه با توجه به دفاعیات و ارایه نکردن مدارک قانونی، علاوه بر ضبط کالا، وی را به پرداخت یک برابر ارزش کالا محکوم کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.