کد خبر : 1402
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1393 - 11:44

ورزش از ارکان نشاط اجتماعی است / حمایت شهرداری تبریز از رویکردهای نشاط‌آفرین

ورزش از ارکان نشاط اجتماعی است / حمایت شهرداری تبریز از رویکردهای نشاط‌آفرین

شهردار تبریز گفت: موفقیت های ورزش قهرمانی، علاوه بر تبیین سلامتی، در ایجاد نشاط اجتماعی نیز نقش تعیین کننده دارد.

دکتر صادق نجفی صبح امروز در آستانه اعزام تیم فوتسال دبیری تبریز به مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا، در دیدار با مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: ایجاد نشاط، اساساً از وظایف حاکمیت بوده و ورود بخش خصوصی به این حوزه، ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر این که باید تبریز را در سطح ملی، منطقه‌ای  و بین المللی مطرح کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در صحنه ملی، امروز تبریز از دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار است؛ در سطح منطقه ای نیز شهر تبریز در حال مطرح شدن است؛ اما با این حال، این نقش، در عرصه بین المللی ضعیف است.

وی افزود: تحقق جایگاه و پیشینه فاخر شهر تبریز نیازمند تبیین ظرفیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی این شهر در سطح منطقه و جهان است.

نجفی ورزش را از مهم‌ترین ارکان معرفی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی هر جامعه دانست و افزود: اعزام تیم های ورزشی و گروه های فرهنگی و هنری به کشورهای خارجی و زمینه‌سازی برای حضور این گروه‌ها در تبریز، نقش شایانی در تحقق این نقش افرینی خواهد داشت.

وی یادآور شد: میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا و همچنین شطرنج جام ملت های آسیا نقش موثری در معرفی قابلیت های شهر تبریز ایفا می کند.

شهردار تبریز گفت: صرف هر گونه هزینه در این حوزه ها، سرمایه گذاری ارزشمندی است که موجبات اعتلای نام تبریز، آذربایجان و ایران عزیزمان را در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: راهیابی تیم دبیری به رقابت های جام باشگاه های آسیا، موفقیت ارزشمندی است که نشان از ظرفیت های چشمگیر تیم داری و ورزش قهرمانی در تبریز دارد.

نجفی در سخنان پایانی خود با بیان این که اراده، مهمترین تفاوت انسان ها ست، گفت: تمرین و تکنیک، همراه با اراده قوی، قطعا متضمن اهداف ترسیم‌شده خواهد بود.

وی با بیان این که شهرداری تبریز، از موفقیت های باشگاه دبیری حمایت می کند، تاکید کرد: این حمایت در راستای توسعه حرکت های نشاط بخش ضروری بوده و بی‌آنکه محدود به تیم خاصی باشد، صورت می گیرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.