کد خبر : 14583
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 7:59

آتش‌سوزی کارگاه چوب بری در جاده تبریز _ آذرشهر به سرعت اطفاء شد

آتش‌سوزی کارگاه چوب بری در جاده تبریز _ آذرشهر به سرعت اطفاء شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: ساعتی پیش با اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری واقع در جاده تبریز _ آذرشهر ،آتش نشانان سردرود به محل اعزام و با

image

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: ساعتی پیش با اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری واقع در جاده تبریز _ آذرشهر ،آتش نشانان سردرود به محل اعزام و با مشاهده آتش سوزی نسبتا شدید این کارگاه، آتش نشانی تبریز نیز جهت امداد رسانی و اطفاء حریق عازم محل حادثه شدند.

به گزارش آی نیوز، آتش پاد داوود طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت؛ آتش نشانان تبریز با حضور در محل حادثه مشاهده کردند آتش سوزی نسبتا شدیدی در داخل کارگاه چوب بری رخ داده و دود غلیظی نیز به همراه دارد که آتش نشانان سردرود نیز مشغول اطفاء حریق هستند.

وی ادامه داد؛ آتش نشانان تبریز بلافاصله با ایجاد هماهنگی در تیم عملیاتی و با استفاده از دستگاه های تنفسی به داخل نفوذ و ضمن کشف کانون حریق، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از گسترش و سرایت آتش سوزی پیشگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز افزود؛ آتش نشانان تبریز پس از مهار حریق، عملیات لکه گیری کارگاه چوب بری را نیز به سرعت آغاز و پس از دقایقی تلاش مداوم آن را به اتمام رساندند.

وی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی صدمات جانی وجود نداشت، از تمام مسولین کارگاه ها درخواست کرد : رعایت اصول ایمنی را در کارگاه ها مورد توجه قرار داده و هر گونه عوامل خطر آفرین کارگاه را بررسی کارشناسی کرده و  نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.