کد خبر : 1035
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 17:00

استانداری آذربایجان شرقی در بحث مسکن مهر در کنار مردم است

استانداری آذربایجان شرقی در بحث مسکن مهر در کنار مردم است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر مشکلی در خصوص مسکن مهر حل نشود و مردم در این زمینه دچار مشکل شوند مطمئنا استانداری در کنار مردم خواهد بود و از دستگاه های مرتبط حق مردم را مطالبه خواهد کرد.

محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای مسکن استان، افزود: اگر دستگاه های مرتبط با مسکن مهر در خصوص رفع مشکلات این طرح اقدامات لازم و مصوبات شورا را انجام ندهند و یا کوتاهی کنند اسامی انها را رسانه ای خواهم کرد.
وی با تاکید بر حل مشکلات مسکن مهر در استان گفت: ما در قبال مردمی که می خواهند در مسکن مهر ساکن شوند مسوولیت داریم و باید تمام امکانات زندگی از قبیل آب ، برق و فاضلاب را برای انها تامین کنیم.
پورمهدی با تاکید بر اتمام مشکلات مسکن مهر استان تا شهریور ماه سال جاری، اظهارکرد: تصمیماتی که در شورای مسکن استان گرفته می شود باید مو به مو اجرا شود و دستگاه ها خود را موظف و متعهد به اجرای آن بدانند.
وی ابراز امیدواری کرد تمام مشکلات این طرح رفع شود و شورای عالی مسکن استان به جای پرداخت صرف به این موضوع، به موضوعات مهم تری از قبیل بافت فرسوده و حاشیه ای تبریز بپردازد.
در این جلسه مشکلات و موانع موجود بر سر راه تکمیل و تحویل مسکن مهر به متقاضیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر کل راه و شهرسازی استان گزارشی از آخرین وضعیت این طرح به حاضرین در جلسه ارایه کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.