کد خبر : 24438
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 9:49

باسمنج اتاق مهمان تبریز است

باسمنج اتاق مهمان تبریز است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بخش‌شدن باسمنج مغایر با قانون است، گفت: دیوان عدالت اداری نیز به این نتیحه رسیده که بخش شدن باسمنج روند قانونی را طی نکرده است و باید روند قانونی خود را طی کند.

به گزارش آی نیوز ،  حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از ابتدای شورای ششم مسئله‌ای که مطرح شده، بخش شدن باسمنج است. معتقدیم اگر نگاه صحیحی به این بخش داشتیم، شاهد مشکلات موجود نبودیم.

برگی از باسمنج به عنوان اتاق مهمان تبریز نام برد و افزود: باسمنج اتاق مهمان ما بوده و یکی از نقاطی است که به آن افتخار می‌کنیم و اگر بخواهیم زیبایی‌های تبریز را نشان دهیم، از باسمنج نام می‌بریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تفکر اینکه تبریز یک روستای کوچک است و باید رشد آن متوقف شود، غلط است چرا که تنها راه توسعه تبریز از آن سمت است.

برگی خواستار ورود استاندار آذربایجان‌شرقی به این موضوع شد و افزود: اینکه می‌گویند تصمیمات قوا را زیر سوال نبرید، درست نیست چرا که ما بر اساس قانون صحبت کرده و قانونی حرکت می‌کنیم. گفته می‌شود شورای ششم تبریز حق اظهار نظر در مورد باسمنج را ندارد که این دیدگاه تاسف‌آور است.

او ادامه داد: مسئله بعدی این است که می‌گویند بخش شدن باسمنج از بین بردن تمرکززدایی است. شهرداری تبریز سال‌های سال در آنجا سرمایه‌گذاری کرده است. اگر قرار است این منطقه بخش شود، چرا مکان بخشداری توسط شورا اجاره شده است؟

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در باسمنج شهرداری ویژه ایجاد می‌کنیم. قبل از ما قول داده بودند، جاده تبریز باسمنج احداث شود که آن هم احداث شده است.

باسمنج اتاق مهمان تبریز

باسمنج اتاق مهمان تبریز

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.