کد خبر : 13247
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 5:05

تردد خودروهای حمل بتن آماده و خاکبرداری صرفا در ساعات تعریف شده میسر است

تردد خودروهای حمل بتن آماده و خاکبرداری صرفا در ساعات تعریف شده میسر است

شهریارنیوز: پلیس راهور از برخورد جدی با ناوگان سنگین باری بویژه خودروهای حمل بتن آماده و خاکبرداری که در ساعاتی غیر از ساعات تعریف شده فعالیت نمایند، خبر داد.

image

پلیس راهور از برخورد جدی با ناوگان سنگین باری بویژه خودروهای حمل بتن آماده و خاکبرداری که در ساعاتی غیر از ساعات تعریف شده فعالیت نمایند، خبر داد.

به گزارش آی نیوز، سرهنگ حبیب آبراهه در جلسه مشترک با سازمان مدیریت حمل و نقل بار با اشاره به همکاری های فی مابین که در نهایت موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد، از برخورد جدی با ناوگان سنگین باری بویژه خودروهای حمل بتن آماده و خاکبرداری که بدون اخذ مجوز زمانی مکانی در ساعاتی غیر از ساعات تعریف شده فعالیت نموده و مخل امنیت  و آسایش شهروندان می شوند، خبر داد.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز برلزوم ساماندهی خودروهای باری در کلانشهر تبریز،  طبق مصوبه هئیات محترم دولت و سایر بخشنامه ها و دستورالعمل های موجود تاکید و آمادگی پلیس راهور برای هرگونه همکاری با شهرداری در این خصوص را مجددآ اعلام نمود.

در ابتدای این جلسه فاضل نادری مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز با اشاره به نقش ارزشمند پلیس راهور در نظم و انضباط و بهبود ترافیک شهری از همکاری روز افزون پلیس با شهرداری در راستای ساماندهی خودروهای باری تقدیرنموداین جلسه باحضور جمعی از مسئولین پلیس راهور از جمله سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز جلسه ای به منظور بررسی راهکارهای تعامل و همکاری پلیس با سازمان حمل ونقل بارشهرداری تبریز برای ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی بار وکالا برگزار شد.

در ادامه جلسه در خصوص موضوعات مطروحه از جمله  ایستگاه های پارک حاشیه ای خودروهای باری و گشتهای مشترک و محدوده های ترافیکی برای خودروهای باری بحث و تبادل نظر گردیده تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.