کد خبر : 33577
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 9:44

تصادف تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز با ۲ کشته

تصادف تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز با ۲ کشته

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش آی نیوز ، وحید شادی‌نیا با اشاره به تصادف تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز، اظهار کرد: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان _ تبریز و ورود به مسیر تبریز _صوفیان و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

وی گفت: این حادثه ظهر امروز اتفاق افتاد و ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس «صوفیان» و «سیس» و خودرو نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر به محل این تصادف اعزام شدند.

شادی.نیا افزود: امدادگران تنها مصدوم حادثه را به بیمارستان عالی نسب تبریز منتقل کردند و فوتی‌ها را به مراجع ذی‌صلاح تحویل دادند. علت وقوع این حادثه تصادف در حال بررسی است.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

تصادف تریلی جاده صوفیان

تصادف تریلی جاده صوفیان

تصادف تریلی جاده صوفیان

وحید شادی‌نیا با اشاره به تصادف تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز، اظهار کرد: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان _ تبریز و ورود به مسیر تبریز _صوفیان و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. وی گفت: این حادثه ظهر امروز اتفاق افتاد و ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس «صوفیان» و «سیس» و خودرو نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر به محل این تصادف اعزام شدند. شادی.نیا افزود: امدادگران تنها مصدوم حادثه را به بیمارستان عالی نسب تبریز منتقل کردند و فوتی‌ها را به مراجع ذی‌صلاح تحویل دادند. علت وقوع این حادثه تصادف در حال بررسی است. سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. شادی.نیا افزود: امدادگران تنها مصدوم حادثه را به بیمارستان عالی نسب تبریز منتقل کردند و فوتی‌ها را به مراجع ذی‌صلاح تحویل دادند. علت وقوع این حادثه تصادف در حال بررسی است. سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد تریلی با پژو در جاده صوفیان- تبریز دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.