کد خبر : 15286
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 7:43

شهدای دفاع مقدس نماد ایستادگی و رشادت هستند/ مشارکت شهرداری تبریز در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)

شهدای دفاع مقدس نماد ایستادگی و رشادت هستند/ مشارکت شهرداری تبریز در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)

شهردار تبریز گفت: شهدای دفاع مقدس نماد ایستادگی و رشادت هستند.

image

شهردار تبریز گفت: شهدای دفاع مقدس نماد ایستادگی و رشادت هستند.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در تشییع پیکر مطهر ۹ تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه با ورود شهدا به کلانشهر تبریز حال و هوای شهر معنوی شده، اظهار کرد: حضور شهدای هشت سال دفاع مقدس، یادآور ایستادگی و رشادت های بزرگمردانی است که امروز امنیت کشورمان را مدیون خون این شهدا هستیم.

وی افزود: قطعا جنگ اقتصادی که امروز استکبار جهانی به مردم کشورمان متحمل کرده، در مقابل جنگی که این شهدا انجام داده و جانشان را در راه اسلام و ایران فدا کردند، چیزی نیست که باید مردم و مسئولان از این عزیزان درس ایستادگی و مقاومت بیاموزند و پیرو خط آنان باشیم.

مهندس شهین باهر در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) قدم های خوبی برداشته، اظهار کرد: شهرداری تبریز در این ایام، فضاسازی شهری، برگزاری مراسمات عزاداری، پخش نذورات و چندین برنامه دیگر را در دستور کار خود قرار داده و این برنامه را به صورت جدی و فعال برگزار می کند.

وی همچنین ادامه داد: شهرداری تبریز در تمامی حوزه ها مخصوصا در مباحث دینی و مذهبی نقش مهمی را در کلانشهر تبریز ایفا می کند که ما نیز همواره در فعالیت هستیم تا این برنامه ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.