کد خبر : 34756
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 12:46

مصرف آب آذربایجان‌شرقی ۲ برابر استاندارد

مصرف آب آذربایجان‌شرقی ۲ برابر استاندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: مصرف آب در استان نزدیک به دو برابر استاندارد تعریف شده است.

محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار سال است که استان از نظر بارشی با کمبود روبه‌روست و عملا در خشکسالی قرار داریم.

وی با بیان اینکه به بارش برای تامین آب چشم ندوخته‌ایم گفت: در حال حاضر در ۳۶ شهر و ۴۵۰ روستا عملیات پایدارسازی آب رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: منظور از بارش، باران‌های کم نیست بلکه منظور باران‌هایی است که روان آب ایجاد کرده و جاری می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌مان این است که تنش آبی سال ۱۴۰۲ رخ ندهد، گفت: البته تابستان امسال مشکل کمبود آب وجود نداشت بلکه موضوع فنی بود زیرا ما به علت همین بارش‌های کم یک سد خود را از دست دادیم و این سد خود تامین کننده آب تبریز بود و برای جایگزینی اقدامات فنی صورت گرفت که با مشکلاتی روبرو شد و برای رفع این مشکلات و رفع جهت جریان مردم با تنش آب روبرو شدند.

خانی متذکر شد: ما کمبود آب را نفی نمی‌کنیم زیرا با کمبود شدید روبرو هستیم اما قطعا در سال جاری مدیریت خوبی خواهیم داشت زیرا مشکلات فنی رفع شده است.

وی ادامه داد: یک بخش ماجرا در کمبود بارش‌هاست، یک بخش ما هستیم ولی بخش اساسی و مهم همین مردم هستند که باید متوجه شوند خانه جای شستن قالی و خودرو نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: نزدیک به دو برابر استاندارد ملی مصرف آب در استان آب مصرف می‌شود.

مصرف آب آذربایجان‌شرقی مصرف آب آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: مصرف آب در استان نزدیک به دو برابر استاندارد تعریف شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: مصرف آب در استان نزدیک به دو برابر استاندارد تعریف شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: مصرف آب در استان نزدیک به دو برابر استاندارد تعریف شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.