کد خبر : 20485
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397 - 16:55

کارگر مصدوم ایستگاه سه راه امین پروژه مترو تحویل عوامل اورژانس شد

کارگر مصدوم ایستگاه سه راه امین پروژه مترو تحویل عوامل اورژانس شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در ارتباط با حادثه سقوط کارگر از طبقه منفی دو کارگاه مترو در سه راه امین گفت: حال وی خوب است و با عملیات نیروهای آتش

کارگر مصدوم ایستگاه سه راه امین پروژه مترو تحویل عوامل اورژانس شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در ارتباط با حادثه سقوط کارگر از طبقه منفی دو کارگاه مترو در سه راه امین گفت: حال وی خوب است و با عملیات نیروهای آتش نشانی نجات و به عوامل اورژانش تحویل داده شد.

به گزارش آی نیوز، محمد قلی زاده افزود: حوالی ساعت ۱۳ امروز  کارگر ۴۰ ساله ای که بر روی طبقه منفی دو مشغول کار بود،در اثر بی احتیاطی به طبقه منفی سه سقوط و منجر به آسیب دیدگی وی شد و آتش نشانان ایستگاه شماره یک به فرماندهی حسینی به محل حادثه اعزام و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: گروه نجات بلافاصله با حضور در محل حادثه و رعایت اصول ایمنی کارگر ۴۰ ساله را با استفاده از برانکارد تثبیت و پس از انتقال به سطح زمین وی را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

قلی زاده از تمامی مسئولین کارگاه ها در خواست کرد: با بررسی کارگاه ها عوامل خطر آفرین و حادثه ساز را شناسایی و با پیش بینی تمهیدات  ایمنی لازم و ارایه آموزش ایمنی لازم به کارگران از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

وی خاطر نشان ساخت، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و ارایه توصیه های ایمنی لازم به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.