کد خبر : 1709
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1393 - 8:55

سلامت جسمی دختران در آذربایجان شرقی به شدت در معرض آسیب قرار دارد

سلامت جسمی دختران در آذربایجان شرقی به شدت در معرض آسیب قرار دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشویق به انجام فعالیت های ورزشی از وظایف اصلی مسئولین شهری می باشد زیرا سلامت جسمی دختران در آذربایجان شرقی به شدت در معرض آسیب قرار دارد.

 دکتر اکرم حضرتی در مراسم  المپیاد ورزشی بانوان که با حضور تعدادی از مدیران ورزشی استان و نمایندگان مردم ۲۶ مهر سال جاری برگزار شد بر لزوم توجه به اهمیت ورزش سخن تاکید کرد.
وی تأکید کرد: سلامت جسمی دختران استان آذربایجان شرقی به دلیل عدم توجه کافی خانواده ها به این قضیه به شدت در معرض آسیب قرار دارد و این امر در آینده مشکلات بسیاری به خانواده ها و جامعه تحمیل خواهد کرد.
دکتر حضرتی با اشاره به اینکه بانوان قشر عظیمی از جامعه را در بر گرفته اند، ایجاد زمینه های لازم برای ورزش در بین آنها و تشویق و توجیه به فعالیت های ورزشی را از وظایف اصلی مسئولین شهری عنوان کرد.
وی در خاتمه یادآور شد: نقش ورزش در سلامت روح و جسم افراد غیر قابل انکار است و برگزاری المپیادهایی از این دست در مدارس تأثیر چشمگیری در جریان سازی های ورزشی دارد.
 لازم به ذکر است المپیاد ورزشی بانوان از تاریخ ۹۳/۷/۲۷ در هنرستان سعی در رشته های مختلف ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتبال، فوتسال، پینگ پونگ و کاراته در بین ۲۰۰ دانش آموز دختر در حال برگزاری می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.