کد خبر : 10497
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397 - 13:05

افتتاح طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان دینی در آذربایجان شرقی

افتتاح طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان دینی در آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از افتتاح طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد….

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از افتتاح طرح ضیافت الهی با حضور مبلغان بومی و اعزامی از قم در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

 حجت‌الاسلام علی مصائبی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با حضور ۱۲ مبلغ اعزامی از قم و مبلغان بومی در بقاع متبرکه استان و در پنج پارک بزرگ کلان شهر تبریز با برپایی خیمه معرفت و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت موجود در پارک‌های بزرگ سطح شهر گفت: پارک‌های سطح شهر ظرفیت خوبی برای مشاوره، پاسخگویی به شبهات دینی و دیدار چهره به چهره مبلغان با مردم هستند، امیدواریم این برنامه از لحاظ کیفی بهتر از سال های گذشته برگزار شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم در طرح ضیافت الهی با اجرای برنامه‌های جذاب و نشاط آور، بتوان جوانان را به سمت امامزادگان و مساجد بکشانیم.

مصائبی در ادامه با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به قشر جوان گفت: مقام معظم رهبری همواره به توجه به قشر جوان سفارش کرده اند و امیدوارم مسئولان تدابیری بیاندیشند تا جوانان در تمامی عرصه‌های کشور، پای کار بیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رمضان، بهار عبادت و ماه بندگی، ماه طهارت، تقوا و خودسازی بوده و ماهی است که می توان در آن مراحل قرب و سیر و سلوک الهی را با گام‌های سریع و استوار طی کرد.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.