کد خبر : 10859
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 5:41

اتمام ۹ پروژه عمرانی ۱۲۰ میلیاردی توسط شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز

اتمام ۹ پروژه عمرانی ۱۲۰ میلیاردی توسط شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز

شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز در راستای خدمات دهی و آسایش شهروندان غرب تبریز ۹ پروژه جدید را با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه به زودی به بهره برداری می رساند.

نیوز: شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز در راستای خدمات دهی و آسایش شهروندان غرب تبریز ۹ پروژه جدید را با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه به زودی به بهره برداری می رساند.

به گزارش به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تبریز، سامان احمدزاده، با اشاره به اهمیت و جایگاه ورودی غرب تبریز به عنوان دروازه اروپا و جذب گردشگر اظهار داشت: به منظور تسهیل عبور و مرور و ساماندهی مسیر جاده مایان پروژه باندهای کندرو ورودی شمالغرب شهر با هزینه ٣٠ میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اولویت ساماندهی مشاغل مزاحم و اصلاح چهره بصری شهر، شهرک خودرو در غرب تبریز با هزینه ١٠ میلیارد ریال و اختصاص زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و اجرای راههای دسترسی احداث شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

احمدزاده اذعان داشت: به منظور توسعه فضای سبز شهری و ایجاد نشاط اجتماعی عملیات عمرانی پروژه پارک ۱.۵ هکتاری کوی اتحاد با هزینه ٨ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۶ همچنین، با اشاره به اجرای پروژه سپتیک بتنی آب خام پارک حجاج با هزینه ۴ میلیارد ریال، گفت: پروژه خدمات عمومی عمرانی غرب تبریز شامل جدول گذاری، آسفالت معابر و محلات، احداث میادین ورزشی والیبال، فوتبال و بسکتبال با ٢٧ میلیارد ریال هزینه تاکنون در حال اجرا است.

احمدزاده در تشریح پروژه های ۳۰ میلیاردی شهرک مایان در محدوده شهرداری منطقه ۶ تبریز، خاطرنشان کرد: پروژه نیرورسانی خط ٢٠ کیلوولت شهرک مایان با هزینه ٣٠ میلیارد ریال و همچنین پروژه آماده سازی معابر شهرک مایان با هزینه ١٠ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به حادثه خیز بودن شهر تبریز، اذعان داشت: پروژه پد هلی کوپتر شمالغرب شهر با هزینه یک میلیارد ریال در زمینی به وسعت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در حد شمال غربی پارک صنعت واقع در جاده صنعت قراملک به منظور ارائه خدمات اضطراری در زمان بحران احداث شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

سامان احمدزاده، این پد در روزهای اولیه پس از حوادث جهت ارزیابی خسارات، ارسال کمک های اولیه، جابجایی امدادگران، تجهیزات و وسایل امدادی، جابجایی بازدیدکنندگان از محل حادثه، حمل و نقل مصدومان، تهیه خبر و گزارش، تهیه فیلم و عکسبرداری و… کاربرد و استفاده فراوانی دارد.

 

image

image

image

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.