کد خبر : 10862
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 6:08

ضرورت انتقال مشاغل مزاحم به شهرک های تخصصی

ضرورت انتقال مشاغل مزاحم به شهرک های تخصصی

معاون خدمات شهری شهردار تبریز به همراه مدیرعامل سازمان میادین و شهرداران مناطق ۶ و ۱۰ از بازار خودرو مایان بازدید کرد.

imageمعاون خدمات شهری شهردار تبریز به همراه مدیرعامل سازمان میادین و شهرداران مناطق ۶ و ۱۰ از بازار خودرو مایان بازدید کرد.

با حضور مسعود برزگر جلالی  معاون خدمات شهری شهرداری تبریز ، ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان میادین محمدی وشهرداران مناطق ۶ و ۱۰ شهرداری کلانشهر تبریز از بازار خودرو مایان بازدید شد.

در این بازدید اقدامات و عملیات مذکور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد با تسهیل در امر آماده سازی محل جدید مقدمات انتقال هفته بازار خودرو از محل فعلی خود در سبزه میدان به محل جدیدش در جاده مایان مجاورت شهرک مبل و خودرو صورت پذیرد.

بزرگر جلالی در این بازدید، ضمن تشکر از مهندس ابراهیم محمدی، سرپرست سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز احداث بازارچه خودرو را اقدامی شایسته و موثر در راستای زیباسازی چهره شهری و ساماندهی خرید و فروش خودرو به صورت منسجم و مدیریت شده دانست.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی و آلودگی های بصری و محیطی ناشی از تجمع مشاغل مزاحم در سطح شهر گفت: به علت ترافیک بیش از حد خیابان های کلانشهر تبریز ظرفیت تحمل توقف های دوبله و سوبله را ندارد لذا ضرورت انتقال مشاغل مزاحم به شهرک های تخصصی بیش از پیش و به صورت اضطراری احساس می شود.

مدیرعامل سازمان میادین گفت با  ادامه فعالیت بازار خودرو در محل جدید امید می رود خدمات ارزنده ای در خور شأن مردم تبریز و مهمانان عزیزی که از شهرهای مجاور جهت خرید وفروش مراجعت می نمایند ارائه گردد.

image


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.