کد خبر : 10872
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1397 - 4:59

برگزاری برنامه کوه پیمایی و بازدید از مناطق گردشگری استان

برگزاری برنامه کوه پیمایی و بازدید از مناطق گردشگری استان

شهریارنیوز: برنامه کوه پیمایی و بازدید از مناطق گردشگری، تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی برای کارکنان شهرداری تبریز و سازمان های تابعه برگزار می شود….

آی نیوز: برنامه کوه پیمایی و بازدید از مناطق گردشگری، تاریخی و فرهنگی آذربایجان شرقی برای کارکنان شهرداری تبریز و سازمان های تابعه برگزار می شود.

به گزارش آی نیوز،د جلسه هماهنگی برنامه کوهپیمایی و بازدید از مناطق گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان برای کارکنان شهرداری تبریز و سازمان‌های وابسته، با حضور علیرضا رحیمی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز، عظیم قیچی ساز کوهنورد توانمندتبریزی و کارمند شهرداری تبریز و مسئولان واحد فرهنگی-اجتماعی سازمان برگزار شد.

در این نشست هماهنگ‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های کوهپیمایی و بازدید از مناطق مختلف گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت.

   این برنامه که شامل ۱۰ کوهپیمایی و بازدید از مناطق گردشگری، فرهنگی و تاریخی استان است، از جمعه ۸ تیر آغازشده و روز جمعه، ۶ مهرماه به پایان می‌رسد که شهرداری‌های مناطق ۱۰ گانه تبریز و سازمان‌های وابسته می‌توانند تا ۱۰ خردادماه، با در دست داشتن لیست اسامی ثبت‌نام کنندگان به واحد فرهنگی – اجتماعی سازمان ورزش شهرداری تبریز مراجعه کنند.

گفتنی است، روز جمعه هشتم تیر برنامه اول این طرح برای قلعه میشو مرند انجام می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.