کد خبر : 11239
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 8:36

نرخ کرایه تاکسی های شهر تبریز واقعی می شود/ ضرورت ارائه خدمات تسهیلی برای رانندگان

نرخ کرایه تاکسی های شهر تبریز واقعی می شود/ ضرورت ارائه خدمات تسهیلی برای رانندگان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بروز رسانی نرخ کرایه مسیرهای اصلی تاکسی ها و شرکت های فعال در حمل و نقل درون شهری تبریز مورد بحث قرار گرفت و نرخ پیشنهادی

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بروز رسانی نرخ کرایه مسیرهای اصلی تاکسی ها و شرکت های فعال در حمل و نقل درون شهری تبریز مورد بحث قرار گرفت و نرخ پیشنهادی کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تصویب شد.

به گزارش آی نیوز، کریم صادق زاده در حاشیه جلسه فوق العاده شورا از واقعی سازی نرخ کرایه تاکسی ها، خبر داد و افزود: این مصوبه پس از تایید کمیته تطبیق فرمانداری تبریز اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ تورمی کرایه تاکسی در سال ۹۷ پس بررسی های میدانی کمیسیون حمل و نقل ترافیک در صحن علنی شورا به تصویب رسیده است، اظهار داشت: این نرخ بر اساس کرایه های فعلی تاکسی ها تصویب شده است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، مهمترین بخش این مصوبه را جلوگیری از افزایش بی رویه کرایه ها و حمایت از حقوق شهروندان و رانندگان تاکسی بر اساس وضعیت اقتصادی جامعه، عنوان کرد.

صادق زاده تصریح کرد: حمایت های بیمه ای، درمانی و آموزشی در کنار ارائه خدمات تسهیلاتی در قالب بن کارت خرید لوازم اصلی خودرو مورد بحث تمامی اعضای شورا بود.

وی متذکر شد: تقویت سیستم کنترلی عملکرد رانندگان تاکسی در کنار حمایت های ویژه از آن ها می تواند در ایجاد رضایت عمومی هم از طرف شهروندان و هم از طرف رانندگان زحمت کش تاکسی ها محقق شود.

این عضو شورای شهر در خصوص مباحث سایر اعضای شورای شهر پیرامون این مصوبه گفت: تاکید بر ایجاد یک شهر هوشمند با مشارکت بخش خصوصی و توزیع “تبریز کارت” را یک شیوه تخصصی در حل معضل افزایش نرخ کرایه تاکسی ها و بار روانی حاصل ازآن، موضوعی بود مورد موافقت تمامی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.