کد خبر : 11410
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 4:51

شروع عملیات عمرانی سازه بتنی رسوبگیر راه آهن توسط منطقه۶

شروع عملیات عمرانی سازه بتنی رسوبگیر راه آهن توسط منطقه۶

شهریار نیوز: همزمان با شروع عملیات عمرانی سازه بتنی رسوبگیر راه آهن، شهردار منطقه ۶ تبریز از پروژه “احداث رسوبگیر کانال ایلی سو “بازدید کرد.

آی نیوز: همزمان با شروع عملیات عمرانی سازه بتنی رسوبگیر راه آهن، شهردار منطقه ۶ تبریز از پروژه “احداث رسوبگیر کانال ایلی سو “بازدید کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، نادر خیردوست، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز گفت: این پروژه با برآورد اولیه هزینه ۳۵ میلیارد ریال در محوطه راه آهن تبریز شروع شده است.

وی افزود: این پروژه به منظور رفع مشکلات طغیان و سرریز کانال های جاده صنعت و رفع معضلات زیست محیطی موجود در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال اجراست.

خیردوست گفت: به علت موقعیت جغرافیایی شهر در زمان بروز بارندگی قسمت عمده ای از آبهای سطحی به سمت منطقه غرب تبریز جریان یافته و منجر به ایجاد سیلاب می شود .

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز، با بیان اینکه بار اصلی انتقال آبهای سطحی و مهار سیلاب بر عهده این منطقه می باشد، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه بسیاری از مشکلات کانال های جاده صنعت از جمله پخش رسوبات و گرفتگی آبروها و کانال های محدوده رفع شده و شاهد برطرف شدن مشکلات زیست محیطی خواهیم شد .

 

image

image

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.