کد خبر : 11501
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 8:43

بررسی شرایط طراحی مناسب پارک باغشمال تبریز

بررسی شرایط طراحی مناسب پارک باغشمال تبریز

با حضور رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز و مرتضی موحدنیا شهردار منطقه ۳ تبریز نحوه دستیابی به طراحی مناسب و بهتر پارک باغشمال تبریز بررسی

image

با حضور رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز و مرتضی موحدنیا شهردار منطقه ۳ تبریز نحوه دستیابی به طراحی مناسب و بهتر پارک باغشمال تبریز بررسی شد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز دکتر فریدون بابائی اقدم در دیدار با شهردار منطقه  مهندس مرتضی موحدنیا به همکاری شورای اسلامی شهر تبریز برای اجرای هر چه موفق تر طراحی پارک باغشمال تبریز اشاره نموده و گفت: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز مصمم است با تمام توان برای اجرای موفق فراخوان طراحی و در نهایت برای ایجاد پارکی زیبا و خلاقانه و نوآورانه همکاری های لازم را با شهرداری منطقه ۳ داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، آمادگی اعضاء و کارشناسان کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز را برای استفاده مطلوب از تجارب و نظر کارشناسان در مورد پارک باغشمال را اعلام نمود و افزود: در طراحی این پارک باید زمینه تاریخی مجموعه باغشمال لحاظ گردیده و با  نگاهی احیاء گرایانه به هویت تاریخی شهر تبریز نگریسته شود.

بابایی اقدم دیدار اعضاء هیأت داوران با اعضاء کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز را زمینه ساز اجرای هر چه موفق این پروژه ارزشمند دانست.

در این دیدار شهردار منطقه ۳ مهندس موحدنیا نیز همکاری و مساعدت های کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز را برای اجرای موفق این طرح ضروری شمرد.در این دیدار مقرر گردید جلسات منظمی ما بین کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز و شهرداری منطقه ۳ برای حصول موفقیت در تمامی مراحل اجرای پارک باغشمال تبریز بطور منظم برگزار گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.