کد خبر : 12423
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 3:18

خبرهایی از مسابقه بین‌المللی شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸

خبرهایی از مسابقه بین‌المللی شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸

مسابقه بزرگ بین‌المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) در محوطه استخر پارک ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

 

مسابقه بزرگ بین‌المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) در محوطه استخر پارک ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،

رحیم شهرتی‌فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، در خصوص برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز اظهار کرد: استاندار آذربایجان شرقی و آناتولی کارپوف استاد بزرگ جهان و اسطوره بلامنازع شطرنج دنیا حرکت اول مسابقه را به صورت نمادین انجام می‌دهند.

  رئیس ستاد برگزاری این مسابقه بزرگ بین‌المللی، از برگزاری رقابت ۲۰۱۸ شطرنج‌باز با هشت استاد بزرگ خبر داد و افزود: این مسابقه از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) برگزار می‌شود.  

شهرتی‌فر با اشاره به برگزاری جشن اختتامیه این مسابقه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه در پارک ائل گلی خاطرنشان کرد: جشن اختتامیه به صورت مردمی برگزار می شود و شاهد آتش بازی نیز در ساعت ۲۱ خواهیم بود؛ همچنین برنامه موسیقی سنتی آذربایجانی نیز توسط هنرمندان به صورت زنده اجرا می‌شود.   وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که رویدادی به این وسعت و با این تعداد شرکت کننده برگزار می‌شود.     رویداد بزرگ سیمولتانه شطرنج تبریز از پنج شبکه سراسری پخش می‌شود.  مسعود واحدی نژاد، مدیر برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به برگزاری این رویداد به همت سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز اظهار کرد: مسابقه بزرگ بین المللی سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه در محوطه اصلی پارک ائل گلی تبریز برگزار می شود.   وی افزود: این رویداد بزرگ بین المللی از طریق پنج شبکه ملی و جهانی سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.   واحدی نژاد با بیان اینکه دکتر رحیمی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نگاه ویژه ای نسبت به ترویج ورزش همگانی تبریز دارد، اظهار کرد: ایشان فردی ورزشی هستند و کاملا آشنایی خوبی با رشته های مختلف ورزشی و ورزش های همگانی، قهرمانی دارند. وی در این مدت کوتاه تلاش زیادی برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ در سطح جهانی داشته اند.   مدیر برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ از رقابت ۱۰ استاد بزرگ مطرح شطرنج جهان با ۲۰۱۸ شطرنج باز در تبریز خبر داد و گفت: آناتولی کارپوف اسطوره شطرنج جهان و قهرمان بلامنازع این رشته در این رقابت حاضر خواهد بود.     مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز از حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان در تبریز خبر داد.  علیرضا رحیمی از ثبت نام ۵۰ شهروند بالای ۶۰ سال در مسابقه سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: این مسابقه بزرگ بین المللی صبح روز دوشنبه (۱۱ تیرماه) در محوطه استخر پارک ائل گلی تبریز برگزار می‌شود و هشت استاد بزرگ مطرح شطرنج جهان با ۲۰۱۸ نفر شطرنج‌باز رقابت می‌کنند.   رحیمی از حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان در این رویداد خبر داد و گفت: مسئولان استانی و شهری، هنرمندان و قهرمانان ملی نیز در این مسابقه شرکت می کنند.   مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به استقبال بالای شهروندان تبریزی و غیرتبریزی از این رویداد گفت: ۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان این رویداد از افراد بالای ۶۰ سال هستند که نشان از ترویج ورزش همگانی در سطح شهر دارد.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.