کد خبر : 12430
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 10:44

افزایش سهم بانوان از زیرساخت های ورزش همگانی

افزایش سهم بانوان از زیرساخت های ورزش همگانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تنها دو درصد مردم تبریز از بیمه ورزشی برخوردار هستند و این بیانگر عدم تناسب زیرساخت های ورزشی با حجم مطالبه گری شهروندان

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تنها دو درصد مردم تبریز از بیمه ورزشی برخوردار هستند و این بیانگر عدم تناسب زیرساخت های ورزشی با حجم مطالبه گری شهروندان است.

به گزارش آی نیوز، کریم صادق زاده در حاشیه شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، ضرورت ایجاد کارگروه مشترک با اداره کل ورزش و جوانان می تواند در تسریع و تسهیل افزایش سرانه ورزشی و توسعه زیرساخت های ورزشی به ویژه در بافت حاشیه نشین تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی در تبریزگفت: مشارکت دستگاه های مرتبط در راستای پیشبرد برنامه های ستاد تبریز ۲۰۱۸ به ویژه در حوزه ورزش و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی از مهمترین اقدامات در شهر تبریز به شمار می رود.

عضو فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز همچنین اظهار داشت: دعوت از مدیر کل ورزش و جوانان استان در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی ابعاد مثبت دیگری هم داشت که از جمله می توان به جلب حمایت ویژه آن اداره کل برای بهره مندی اقشار مختلف کارگری و بانوان از فضاهای ورزشی در ساعات غیر اداری و بعد از ظهر اشاره کرد.

صادق زاده متذکر شد: توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ورزش همگانی در سال جاری نسبت به سال های گذشته یکی از نقاط قابل توجه شهرداری تبریز است و می توان چشم انداز خوبی بر عملکرد شهرداری در این حوزه متصور شد.

نایب رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در این جلسه ضمن ایراد تذکر از طرف اعضا در خصوص مدیریت منطقی هزینه و درآمد شهرداری، بر بهره مندی و تقویت رویکرد درآمدزایی از تمامی ظرفیت ها تاکید شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.