کد خبر : 12710
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 13:21

تکمیل بزرگراه «اهر – تبریز» از اولویت‌های اصلی دولت است

تکمیل بزرگراه «اهر – تبریز» از اولویت‌های اصلی دولت است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی: تکمیل بزرگراه «اهر – تبریز» از اولویت‌های اصلی دولت است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تکمیل بزرگراه «اهر – تبریز» از اولویت‌های اصلی دولت است.

به گزارش آی نیوز ، جواد رحمتی در بازدید از عملیات اجرایی پروژه جاده تبریز- هریس- اهر به خبرنگاران گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه قسمتی از این پًروژه زیر بار ترافیک رفته امیدواریم مابقی این پروژه عظیم نیز در اسرع وقت به اتمام برسد تا یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه برطرف شود.

وی یکی از مهمترین اولویت پیشرفت اقتصادی و توسعه هر منطقه را داشتن راه ارتباطی ایمن و بی‌خطر برشمرد و افزود: وجود مناطق دیدنی و گردشگری در منطقه ارسباران می‌تواند زمینه‌ای برای رونق صنعت توریست در منطقه باشد و لازمه آن نیز اتمام سریع پروژه بزرگراه اهر – تبریز است که می‌توان با اتمام این پروژه زمینه مناسب برای تردد ایمن گردشگران در این منطقه و حتی استان‌های همجوار را فراهم کند.

رحمتی در ادامه بر ضرورت اجرای سریع پروژه بزرگراه اهر – تبریز تأکید کرد و ادامه داد: نباید به بهانه‌هایی از ساخت و اتمام این پروژه شانه خالی کرد و ما پیگیری مستمر خود را در اتمام سریع این پروژه خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یکی از مهمترین اولویت پیشرفت اقتصادی و توسعه هر منطقه را داشتن راه ارتباطی ایمن و بی‌خطر برشمرد و افزود: وجود مناطق دیدنی و گردشگری در منطقه ارسباران می‌تواند زمینه‌ای برای رونق صنعت توریست در منطقه باشد و لازمه آن نیز اتمام سریع پروژه بزرگراه اهر – تبریز است که می‌توان با اتمام این پروژه زمینه مناسب برای تردد ایمن گردشگران در این منطقه و حتی استان‌های همجوار را فراهم کند.

وی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست با کمک مالی به شرکت زیر نظر خود که قسمتی از پروزه بزرگراه اهر را در اختیار دارد، نسبت به تسریع روند اجرایی آن تلاش کند.

در ادامه این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به تردد روزانه بیش از ۳۰ هزار خودرو از محور اهر – تبریز و پایین بودن ظرفیت این جاده نسبت به خودروهای عبوری، از پیگیری‌های این اداره نسبت به اتمام سریع پروژه خبر داد. ابوالقاسم سلطانی گفت: یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تکمیل و تحویل سریع این پروژه بوده تا یکی از خواسته‌های مردم این منطقه تحقق یابد.  انتهای پیام

تکمیل بزرگراه اهر تبریز

تکمیل بزرگراه اهر تبریز

 

تکمیل بزرگراه اهر تبریز

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.