کد خبر : 12844
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1397 - 8:06

نگاه همزمان شهرداری تبریز به ورزش همگانی و قهرمانی/ تداوم فعالیت در حوزه قهرمانی مطالبه مردمی است

نگاه همزمان شهرداری تبریز به ورزش همگانی و قهرمانی/ تداوم فعالیت در حوزه قهرمانی مطالبه مردمی است

شهریارنیوز: شهردار تبریز گفت: فعالیت تیم فوتبال شهرداری تبریز به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان تبریزی، ادامه خواهد یافت.

image

شهردار تبریز گفت: فعالیت تیم فوتبال شهرداری تبریز به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان تبریزی، ادامه خواهد یافت.

به گزارش آی نیوز، مهندس ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به بومی سازی تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: در طول سال های گذشته برای تیم فوتبال شهرداری تبریز هزینه های میلیاردی صورت گرفته و اکنون اینکه این تیم تبدیل به ارزش افزوده شده، نباید آن را از صفحه مسابقات قهرمانی حذف کرد.

وی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم آذربایجان در حوزه ورزش حفظ و نگهداری تیم فوتبال شهرداری تبریز است چرا که در رابطه حذف ورزش قهرمانی در شهرداری تبریز با اعتراضات بحق مردم روبرو شدیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه باید این تیم در اختیار جوانان تبریزی قرار گیرد، ادامه داد: امروز باید با حفظ تیم فوتبال شهرداری تبریز، فرصت را برای جوانان تبریزی اختصاص دهیم تا بتوان در سال های آینده قهرمانان تبریزی برای فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به ورزش همگانی در کلانشهر تبریز اظهار کرد: امروز ورزش همگانی در بیش از ۱۰۰ نقطه شهر فعال است و در پارک های مختلف بیش از سه هزار نفر از بانوان شهر در هر یک از پارک ها در این ورزش همگانی شرکت می کنند.

مهندس شهین باهر در ادامه در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر حذف ورزش قهرمانی از بدنه شهرداری تبریز تصریح کرد: نباید تنها از دیدگاه خودمان به این قضیه نگاه کنیم چرا که شاید نه خودمان ورزشکار باشیم و نه از ورزش خوشمان بیاید ولی عموم مردم دوست دار ورزش هستند و نباید ورزش را از بدنه شهرداری حذف کرد.

وی همچنین ادامه داد: ورزشکاران ویژه خوار نیستند و نباید به آنان نگاه این چنین داشته باشم؛ اسم تبریز همواره توسط ورزشکاران بر سر زبان ها افتاده که امیدواریم با هزینه کمتر، تیم داری خود را ادامه دهیم تا افتخار دیگر توسط جوانان تبریزی برای این شهر کسب شود.

شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط در جامعه است، اظهار کرد: باید فضایی برای جوانان در شهر ایجاد شود تا جوانان شور و نشاط اجتماعی خود را از دست ندهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.