کد خبر : 13322
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 3:59

​​​​​​​بهره برداری ازپارک نیاوران وفرهنگسرای مرزداران به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

​​​​​​​بهره برداری ازپارک نیاوران وفرهنگسرای مرزداران به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

شهریارنیوز:به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت امام رضا (ع) پارک نیاوران وفرهنگسرای مرزداران امروز با حضور مسئولین شهری به بهره برداری می رسد.

image

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت امام رضا (ع) پارک نیاوران وفرهنگسرای مرزداران امروز با حضور مسئولین شهری به بهره برداری می رسد.

به گزارش آی نیوزبه نقل ازامور ارتباطات منطقه۵، مهندس یعقوب هوشیار با اعلام این خبر افزود: برای این دو پروژه ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار منطقه ۵ در ادامه با بیان اینکه احداث پارک وفرهنگسرا جزو سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز است افزود : طبق وعده‌ای که به شهروندان مرزداران و نیاوران داده بودیم، سومین پارک محله ای در این دو شهرک احداث شده است.

وی همچنین اظهار داشت: با بهره برداری از پارک ۲ هکتاری ” نیاوران ” تعداد پارکهای احداث شده در مرزداران وکوی مصلی به ۳ مورد افزایش یافته است .

وی با اشاره به مشخصات این پارک اظهار داشت : علاوه برتامین فضای سبز در این پارک زمین فوتبال با چمن ورزشی و همچنین زمین بازی کودکان نیز احداث شده است.

مهندس هوشیار افزود : برای احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است . وی درادامه در خصوص بهره برداری از فرهنگسرای مرزداران نیز گفت :این پروژه با۷۰۰مترمربع زیربنا وبا۲۰میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.