۱۸۷۳۳ تماس تلفنی حاصله با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز
شهریارنیوز: مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز از ۱۸۷۳۳ تماس تلفنی حاصله شهروندان با مرکز مدیریت شهری خبر داد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۴۳۰ تماس ثبت شده است.
مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز از ۱۸۷۳۳ تماس تلفنی حاصله شهروندان با مرکز مدیریت شهری خبر داد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۴۳۰ تماس ثبت شده است.
به گزارش آی نیوز، علی کاشت کار با اشاره به اینکه تماس تلفنی شهروندان با اداره کل بازرسی منجر به افدام مشاوره ای و اجرایی می شود، افزود: از پنج هزار و ۴۳۰ تماس ثبت شده، چهار هزار و ۱۲۷ تماس منجر به اجرای عملیات و رفع شکایات شده است.
وی اظهار داشت: از تعداد تماس ثبت شده، یک هزار و ۳۰۳ تماس نیز منجر به تشکیل کارگروه برای بررسی ابعاد مختلف درخواست های شهروندان شده است که پس از بررسی اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.
کاشت کار همچنین با تاکید بر هجده هزار و ۷۳۳ تماس حاصله با شهرداری تبریز، تصریح کرد: از این تعداد سیزده هزار و ۳۰۳ تماس مربوط به اقدامات مشاوره ای، راهنمایی و تماس های تکراری بوده است.
مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز متذکر شد: از ۱۲.۱۹ درصد بازخورد انجام یافته از کلیه تماس های صورت گرفته میانگین رضایتمندی ۸۱.۸۱ درصد اعلام شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰