کد خبر : 14130
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 11:40

پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی در تبریز اجرا می شود

پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی در تبریز اجرا می شود

شهریارنیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز گفت: پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی و بافت فرسوده در تبریز اجرا می شود.

image

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز گفت: پروژه های مختلفی برای ساماندهی حاشیه نشینی و بافت فرسوده در تبریز اجرا می شود.

به گزارش آی نیوز، بهروز قاسمی با حضور در برنامه تلویزیونی “تبریزیم” با بیان اینکه احیا و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به عهده این شرکت است، اظهار کرد: احیا و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری نیازمند ساختار با امکانات قانونی بود که در سال ۷۴ این شرکت مجوز فعالیت دریافت و کار خود را آغاز کرده است.

وی از جمله اقدامات شاخص این شرکت را نوسازی بافت فرسوده غرب بازار تبریز عنوان کرد و گفت: پروژه احداث بازار مشروطه از جمله اقدامات شاخص این شرکت است که بافت فرسوده غرب بازار تبریز را نوسازی کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز با اشاره به بافت حاشیه نشینی کلانشهر تبریز نیز اظهار کرد: بافت حاشیه نشینی شهری که بیش از دو هزار هکتار در این کلانشهر است، ۴۸ هکتار آن در پهنه پرخطر قرار گرفته و پاسخگوی رفع نیاز در برابر زلزله نمی باشد که این شرکت وظیفه طراحی، تملک و اجرای پروژه در این مناطق را بر عهده دارد.

وی در ادامه به سایر وظایف این شرکت در شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: پروژه عتیق، پروژه میارمیار، پروژه چوخورلار، احداث ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه نشینان، پروژه قطران در منطقه ارم و پروژه اسدگلی از جمله پروژه های در دست اجرای شرکت توسعه و عمران آذربایجان شهرداری تبریز است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.