کد خبر : 15287
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 7:53

ورودی‌های تبریز زیباسازی می‌شوند/ جلوگیری از هدررفت آب در ایستگاه‌های مترو

ورودی‌های تبریز زیباسازی می‌شوند/ جلوگیری از هدررفت آب در ایستگاه‌های مترو

شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اینکه اصلی‌ترین ورودی‌های کلانشهر تبریز همچون جاده تبریز-مرند، فرودگاه و راه‌آهن در غرب تبریز قرار دارند، از زیباسازی ورودی‌های سه

image

شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اینکه اصلی‌ترین ورودی‌های کلانشهر تبریز همچون جاده تبریز-مرند، فرودگاه و راه‌آهن در غرب تبریز قرار دارند، از زیباسازی ورودی‌های سه گانه توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش آی نیوز، سامان احمدزاده با حضور در برنامه «شهریمیز» اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز با مساحت ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار متر مربع بزرگ‌ترین منطقه شهرداری تبریز به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دروازه ورود به اروپا نیز در منطقه ما قرار دارد و هم راه‌آهن و هم فرودگاه در حوزه ماست، در همین راستا سعی کرده‌ایم برای زیباسازی ورودی شهرمان اقدامات شایسته‌ای انجام بدهیم.

شهردار منطقه ۶ تبریز تشریح کرد: ورودی اصلی جاده‌‌هایمان را نیز با تملک‌ باندهای کندرو به صورت اساسی آسفالت کرده‌ایم که همه این‌ها در زیباتر شدن ورودی‌های شهرمان برای استقبال از مسافران تاثیر زیادی دارد.

وی در ادامه درباره مشکلات شهرک صیاد شیرازی که در حوزه شهرداری منطقه ۶ قرار دارد، گفت: این شهرک شامل ۴ هزار و ۲۰۰ قطعه مسکونی است. سال گذشته طبق تاکیدات شهردار محترم، مسیر پروژه را کلنگ‌زنی کردیم و این پروژه هم‌اکنون به طول ۱ کیلومتر و به عرض ۳۵ متر در حال اجراست.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به موضوع هدررفت آب در پروژه‌های تاسیس ایستگاه‌های مترو، بیان کرد: ۲ ایستگاه مترو در منطقه ما قرار دارد و برای احداث این دو ایستگاه با مسئله هدررفت آب‌های زیرزمینی مواجه بودیم که خوشبختانه توانستیم این مشکل را حل کنیم و اکنون تمام آب‌ها به صورت بهینه از طریق لوله‌ها به مصرف می‌رسند.

شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان از انجام آسفالت پلیس‌راه تبریز-مرند خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.