کد خبر : 16890
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 8:41

پوست صورتتان چروک دارد؟ شاید بیماری قلبی دارید!

پوست صورتتان چروک دارد؟ شاید بیماری قلبی دارید!

صورت ما هم مانند هر قسمت دیگری در بدنمان پیر می شود و همان نیرو هایی که به پوست مان آسیب می زنند می توانند به رگ های خونی مان نیز آسیب برسانند.

صورت ما هم مانند هر قسمت دیگری در بدنمان پیر می شود و همان نیرو هایی که به پوست مان آسیب می زنند می توانند به رگ های خونی مان نیز آسیب برسانند. پس عجیب و بزرگنمایی نیست اگر بگوییم بین چین و چروک های صورت و احتمال مشکلاتی در سلامتی در آینده ارتباط وجود دارد و این دقیقا همان چیزی است که مطالعه ای جدید افشا کرده.

برترین ها – ترجمه از هدی بانکی: بیشتر ما ترجیح می دهیم صورت مان هیچ چین و چروکی نداشته باشد، حتی اگر نشاندهنده ی عاقل بودن و جاافتاده بودن باشند، اما آیا داشتن چین و چروک در صورت می تواند حکایت از بروز مشکلی برای سلامتی در آینده بکند؟صورت ما هم مانند هر قسمت دیگری در بدنمان پیر می شود و همان نیروهایی که به پوست مان آسیب می زنند می توانند به رگهای خونی مان نیز آسیب برسانند. پس عجیب و بزرگنمایی نیست اگر بگوییم بین چین و چروکهای صورت و احتمال مشکلاتی در سلامتی در آینده ارتباط وجود دارد و این دقیقا همان چیزی است که مطالعه ای جدید افشا کرده.این تحقیق می گوید تعداد چین و چروکهایی که روی بخش خاصی از صورتمان داریم می تواند با احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی مرتبط باشد.

چیزی که تحقیق نشان داده این مطالعه در انجمن اروپایی کاردیولوژی ارائه شد. در بخشی از این مطالعه، دانشمندان پوست صورت ۳۲۰۰ بزرگسال میانسال را مورد آزمایش قرار دادند و بر اساس عمق چین و چروکهایی که روی پیشانی شان داشتند، به آنها امتیازاتی دادند. امتیازها در طیف صفر به ازای هیچ چین و چروک و ۳ به ازای چین و چروکهای فراوان قرار داشت. بعد از تحت کنترل گرفتن این افراد به مدت بیست سال، دانشمندان نتایج سلامتی آنها را با امتیازاتی که از چین و چروکهای شان دریافت کرده بودند، مورد مقایسه و ارزیابی قرار دادند.در کمال شگفتی معلوم شد افرادی که امتیاز بالایی از جهت چروکهای پیشانی داشتند، بیشتر احتمال داشت که طی بیست سال، در اثر بیماری قلبی از پا دربیایند! در واقع، آنهایی که امتیاز چین و چروکهای شان ۲ تا ۳ بود، ده برابر بیشتر از افرادی که امتیاز کمتری در چین و چروکها …

پوست صورتتان چروک دارد

اخبار پیشنهادی:

پوست صورتتان چروک دارد

پوست صورتتان چروک دارد


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.