کد خبر : 1798
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 6:56

دکتر مدبر: آرزوی همه ما دیدن ماشین سازی پرقدرت همانند دهه های گذشته است

دکتر مدبر: آرزوی همه ما دیدن ماشین سازی پرقدرت همانند دهه های گذشته است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همه شهروندان و دلسوزان ورزش آرزو دارند که تیم ماشین سازی را همانند دهه های گذشته تیمی پرقدرت و با هیمنه ببینند.

دکتر جعفر مدبر با اشاره به در سالهای گذشته ماشین سازی واقعا مظلوم واقع شده بود گفت: انشالله با حمایت شورای اسلامی شهر تبریز و مدیریت شهرداری این تیم ریشه دار و قدیم احیا خواهد شود.

وی افزود: بنده و همکاران ورزشدوست شورای اسلامی شهر تبریز هرچه از دستمان برآید برای احیای این باشگاه ریشه دار و قدیمی انجام می دهیم و کمک خواهیم کرد تا مشکلات این تیم قدیمی به صورت ریشه ای و اساسی حل شود.

وی تاکید کرد: هدف باید حل اساسی مشکلات تیم باشد و نه حمایت مقطعی و فصلی زیرا این تیم شناسنامه و هویت فوتبال تبریز محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از اعضای هئیت مدیره و مدیرعامل فعال باشگاه انتظار داریم طوری برنامه ریزی نمایند که این تیم بعد از چند سال پر فراز و نشیب در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: یک تیم ورزشی باید با برنامه ریزی حرکت کند و اهداف بزرگی را برای آینده خود معرفی نماید شورای شهر تبریز نیز آنچنانکه از نظرات اعضای محترم برمی آید همواره پشتیبان واقعی ورزش تبریز بوده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.