کد خبر : 1810
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1393 - 8:16

مدیرعامل ماشین سازی تبریز: پیشکسوتان سرمایه عظیم باشگاه ماشین سازی هستند

مدیرعامل ماشین سازی تبریز: پیشکسوتان سرمایه عظیم باشگاه ماشین سازی هستند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: وجود دهها پیشکسوت که عمری را در باشگاه ماشین سازی زحمت کشیدند سرمایه عظیمی برای باشگاه ماشین سازی تبریز محسوب می شود.

 به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، مهندس عیسی اکبر زاده با اشاره به وجود دهها پیشکسوت تیم ماشین سازی تبریز که سالیان سال با پیراهن این تیم برای شهر تبریز افتخار کسب کرده اند اظهار داشت: وجود پیشکسوتان بزرگوار ماشین سازی تبریز سرمایه معنوی عظیمی برای این باشگاه باسابقه و مردمی می باشد.
وی با اشاره به سالگرد فوت مرحوم فیروز شیخ شایان گرامی داشت یاد و خاطره این یار متعصب باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: از طریق این تریبون از طرف تمامی بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه ماشین سازی تبریز سالگرد درگذشت این پیشکسوت باشگاه ماشین سازی تبریز را به خانواده و دوستداران این بزرگمرد محجوب را که هنوز خاطره هایش در ذهن تمامی فوتبال دوستان زنده است تسلیت می گویم.
وی اظهار داشت: برخود وظیفه می دانیم یاد و خاطره تمامی پیشکسوتان را زنده نگه داریم، در همین راستا با تشکیل کمیته پیشکسوتان باشگاه ماشین سازی سعی داریم ارتباط دوسویه و سازنده ای را با پیشکسوتان باشگاه ایجاد نماییم و از تجربه های ارزنده این عزیزان استفاده بنماییم.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن نیم قرن باشگاه ماشین سازی تبریز در آینده نزدیک اظهار داشت: تلاش ما این خواهد بود که در این برنامه از تمامی خانواده بزرگ مکتب فوتبال ماشین سازی و فوتبال تبریز را گرد هم آوریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.