کد خبر : 217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 4:45

هندوانه‌ فروش با چاقو یک نفر را به قتل رساند

هندوانه‌ فروش با چاقو یک نفر را به قتل رساند

فرمانده انتظامی اهر از قتل یک نفر در اثر نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

 آی نیوز: علی طاحونی  اظهار کرد: به دنبال گزارش مردمی به پلیس آگاهی شهرستان اهر مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و پس از انجام تحقیقات هویت قاتل به نام «ب ـ و» اهل و ساکن اهر شناسایی و مشخص شد.
وی افزود: ماموران پس از متواری شدن قاتل بلافاصله به محل سکونت متهم مراجعه و دوست وی را با خودرو قاتل دستگیر کردند، که در ابتدا از محل اختفاء قاتل اظهار بی‌اطلاعی و از دادن اطلاعات به ماموران خودداری می‌کرد که پس از انجام تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشوده و با انجام تماس تلفنی کنترل شده با قاتل، محل اختفای وی شناسایی و قاتل کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.
طاحونی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت، در محل درگیری با خودرو وانت خود مشغول فروختن هندوانه بودم که پس از درگیری لفظی با مقتول با چاقو ضربه‌ای به سینه وی زدم که بعد از آنکه مقتول روی زمین افتاد از محل متواری شدم.
وی در ادامه افزود: متهم اظهار داشت با مقتول آشنایی قبلی نداشتم و نخستین بار بود که او را می‌دیدم که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

این مقام انتظامی توجه خانواده‌ها به نوجوانان و جوانان از لحاظ تربیتی، دقت نظر اولیاء و خانواده‌ها در دوست‌یابی فرزندان، کنترل بر ورود و خروج نوجوانان و جوانان در منزل و مدرسه، جلوگیری از خشونت، ایجاد رابطه دوستی و صمیمیت با فرزندان را از راه‌های پیشگیری و مقابله توسط خانواده در این زمینه دانست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.