کد خبر : 23594
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 10:13

ابطال و یا تاخیر برخی پروازهای فرودگاه تبریز به علت شرایط جوی

ابطال و یا تاخیر برخی پروازهای فرودگاه تبریز به علت شرایط جوی

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به بارش سنگین و کم سابقه برف در شهر تبریز، برخی پروازهای فرودگاه شهید مدنی باطل شده یا با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش آی نیوز به نقل از ایسنا ، رامین آذری ، با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهر تبریز، چندین مرحله برف‌روبی توسط پرسنل اداره ایمنی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه تبریز انجام شده و باند فرودگاه تبریز باز و کاملا عملیاتی است.

وی افزود: دلیل ابطال پروازهای امروز فرودگاه تبریز دید کم فرودگاه مهرآباد و عدم امکان انجام پرواز از آن فرودگاه بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان در توضیح پروازهای ابطالی امروز فرودگاه تبریز نیز گفت: تعداد پنج پرواز ورودی از تهران از ساعت شش صبح امروز که به ترتیب متعلق به شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما)، آتا، کاسپین و قشم بوده‌اند به دلیل دید پائین در فرودگاه مهر آباد، باطل شده و هم‌چنین پرواز شماره IR291  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهواز-تبریز، پرواز شماره ۱۲۷۱ شرکت هواپیمایی قشم از شیراز، پرواز شماره ۶۹۱۱ شرکت هواپیمایی کاسپین از عسلویه  نیز باطل اعلام شده‌ و پرواز شماره ۹۰۰ شرکت ایران ایرتور از مشهد نیز با تاخیر انجام خواهد پذیرفت.

وی در مورد پروازهای خروجی فرودگاه تبریز نیز گفت: دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز-تهران و همچنین پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، قشم و کاسپین در مسیر تبریز-تهران نیز به دلیل دید کم فرودگاه مهرآباد باطل اعلام شده و پرواز تبریز-اهواز شرکت ایران ایر، تبریز-عسلویه شرکت کاسپین و هم چنین پرواز تبریز-شیراز شرکت هواپیمایی قشم نیز باطل شده‌اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.