کد خبر : 23659
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 13:08

گل به خودی یا مهمان پرستی عجیب از نوع تراکتور

گل به خودی یا مهمان پرستی عجیب از نوع تراکتور

آی نیوز : علی عباسی – انتشار خبری با عنوان تقابل تراکتور های قدیم و جدید در تبریز در کانال رسمی باشگاه تراکتور باعث تعجب است.

به گزارش آی نیوز ،

اگر یکی از هواداران از باشگاه برسد که چرا برای بازیکنان تیم حریف نوشابه باز می کنیم؟ آیا غیر این است که آنان در لباس تیم شهر دیگر هر آنچه در توان دارند بر علیه تیم شهرمان به کار خواهند بست. مسئولان باشگاه چه جوابی خواهند داشت؟

این ضد خبر کانال باشگاه تراکتور مبتنی بر کدام اصل بازی روانی پیش از مسابقه است؟ ما با این خبر از پیش اعلام می کنیم که؛ آی شش بازیکنی که بازیکن قدیمی ما هستید بیایید و بدون استرس در برابر تیم ما بازی کنید، گل بزنید و استرسی نداشته باشید. چون شما تراکتور قدیمی هستید.

این نوع نگاه به بازیکن و مسابقه شاید از سوی یک سایت بی طرف و معمولی محل ایراد نباشد اما وقتی از سوی ارگان رسمی باشگاه منتشر شود نشانگر دو چیز است عدم وجود سواد رسانه و آشنایی با عملیات روانی در اتاق رسانه ای باشگاه و مهمتر از آن نگاه غیر متعصبانه به منافع باشگاه مردمی تراکتور. والسلام

پی نوشت: اکیدا توصیه می شود کانال های رسمی و نیمه رسمی تیم های مطرح، رصد شده و نوع مواجه آنان با بازیکنان تیم حریف مورد مداقه قرار گیرد

گل به خودی یا مهمان گل به خودی یا مهمان


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.