کد خبر : 24062
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 7:54

استاندارسازی فعالیت‌ها موجب تسریع در ارائه خدمات است

استاندارسازی فعالیت‌ها موجب تسریع در ارائه خدمات است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: استاندارسازی فعالیت‌ها و حذف ایستگاه‌های کاری در بهبود و تسریع ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری نقش حائز اهمیتی دارد.

استاندارسازی فعالیت‌ها موجب تسریع در ارائه خدمات است ، عباس پورحسن در نشست تخصصی کارگروه توسعه مدیریت بنیاد استان با تبریک سالروز آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی عنوان داشت: استاندارسازی فعالیت‌ها و حذف ایستگاه‌های کاری در بهبود و تسریع ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری نقش حائز اهمیتی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پیگیری و تلاش مجدانه همکاران در خصوص مصوبات جلسات تا حصول نتیجه، عملکرد و جایگاه سازمان را به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی خدمات رسان تبیین می‌کند.

پورحسن با تأکید بر اینکه شناخت نقاط ضعف و قوت در کلیه اقدامات و برنامه‌های سازمانی زیربنای بهبود عملکرد در بنیاد و ارتقای شاخص‌های سازمانی است افزود: ارزیابی عملکرد، موجب بهبود کارکرد نیروی انسانی است و ازآنجایی‌که کارگروه توسعه مدیریت بنیاد، منشأ خیروبرکت برای تمامی همکاران سازمان می‌باشند، شایسته است از هم‌اکنون اهداف سال آینده را با دقت و پشتکار بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

وی بابیان اینکه تلاش همکاران موجب درخشش در ارزشیابی سالانه این اداره کل در سطح استان بوده، بهره‌مندی از سیستم الکترونیک و توسعه دولت الکترونیک را در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضروری دانست.

پورحسن تصریح کرد: کارگروه توسعه مدیریت بنیاد استان متشکل از افراد نخبه و کارآمدی است که همیشه به دنبال تحقق ارتقای عملکرد سازمانی و توانمندی نیروی انسانی هستند و این مهم از اصول رفتاری و اخلاقی آن‌هاست.

مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بایستی همیشه به دنبال تحقق اهداف خود باشیم و به همین خاطر در راستای تلاش در جهت تکریم و تعظیم ارباب‌رجوع، پیگیری اصل بهره‌وری، تشویق افراد توانمند و تلاشگر و نیز نقد منصفانه در سطح سازمان کوشا باشیم.گفتنی است، در این نشست که با حضور الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد، مدیران کارگروه‌های پنج‌گانه در خصوص توسعه دولت الکترونیک، احراز هویت الکترونیکی، مدیریت نیروی انسانی، بهره جستن از مشاورین مجرب، ارتقا و بهبود سامانه تعاملات و استفاده از مدیران مجرب در دوره‌های مدیریتی و مواردی از این قبیل همراه با ارائه گزارش، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.