کد خبر : 24078
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 7:01

بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای در وقوع انقلاب اسلامی داشتند و این موضوع برای هیچ کس قابل انکار نیست.

 

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی-اسلامی «قهرمان من»، اظهار کرد: نقش آفرینی بازاریان در وقوع انقلاب اسلامی قابل انکار نیست و اصناف نقش ویژه‌ای در این رابطه داشتند.

وی ادامه داد: امروز هم که دشمنان می‌خواهند برای مردم ما مشکل ایجاد کنند، اصناف و بازاریان با کمک‌های مؤمنانه، مشکلات اقشار ضعیف و آسیب پذیر را حل می‌کنند، از این‌رو مدیون بازاریان و اصناف هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، حیثیت پایمال شده مردم در دوران طاغوت را بازگرداند و دین را به متن زندگی مردم آورد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و به ویژه بازاریان در مقابل تحریم‌ها مقاومت کردند، اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کرده‌اند، بیش از ۹۰ درصد مشکلات به داخل مربوط بوده و ربطی به آمریکا و اروپا ندارد، از این‌رو باید با اتحاد و همدلی، عزت و اقتداری که در اختیار داریم را حفظ کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه همانطور که در زمان جنگ همه متحد شده و پیش بینی‌های دشمنان را برهم زدیم، اکنون نیز که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همانند دوران جنگ، متحد باشیم، تاکید کرد: دولت و مجلس نیز باید از فعالان اقتصادی حمایت کرده و موانع و مشکلات بازاریان را بردارند تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را شکست دهیم.

مسئول امور اصناف در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: علی‌رغم اینکه حضور فعالی در تمامی بخش‌های تولیدی بازار داریم، ولی به دلیل نبود برند، نتوانسته‌ایم نتیجه مطلوب و موردنظر خود را بگیریم.

علی بابایی ادامه داد: متاسفانه اجناس تولید شده در داخل با مارک ترکیه صادر می‌شود و اکنون در بازار کسانی هستند که کارشان تولید اتیکد و برچسب خارجی است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه سنگینی بر عهده تولید کنندگان است، خاطرنشان کرد: باید در بالابردن کیفیت محصولات داخلی تلاش کنیم و رسانه‌ها نیز نقش ویژه‌ای در این خصوص دارند.

وی با اشاره به مشکلات تولید کنندگان داخلی در بحث مالیات نیز گفت: تاکنون به کدام یک از تولیدکنندگان ارزشی از جمله حوزه عفاف و حجاب تسهیلات مالیاتی داده شده است؟

بابایی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نمونه‌ای از صدها قهرمان ملی است که باید بر روی لوازم التحریر دانش آموزان چاپ شده و برای نسل جوان الگو شود، گفت: متاسفانه بعضی از جوانان لباس‌هایی را می‌پوشند که معنی نوشته‌های چاپ شده روی آن را نمی‌دانند، لذا باید این موارد را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از نوشت‌افزارهای ایرانی-اسلامی “قهرمان من” رونمایی شد و همچنین فعالیت مرکز عرضه اینترنتی نیازمندی های فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و طرح آماده سازی ۳۱۳ بسته حمایتی نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز آغاز شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.