کد خبر : 24156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 19:38

هرروز، روز شهید است و منحصر به ۲۲ اسفند نیست

هرروز، روز شهید است و منحصر به ۲۲ اسفند نیست

عباس پور حسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جمع همکاران شرکت کننده در مراسم تجدید بیعت با شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز که در واپسین ساعت کار اداری امروز به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و روز بزرگداشت «شهدا» بر مزار مطهر شهدا حضور یافتند، گفت: از جان گذشتگی شهدا برای امنیت و آزادی کشور باعث گردیده هرروز، روز شهید باشد.

وی تاکید کرد: خود را مدیون این عزیزان دانستن و ادامه راه پر فروغ آنان فریضه است و گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از ایثارگری های جوانان و آزاد مردان این مرز و بوم منحصر به ۲۲ اسفند نیست.

مدیر کل بنیاد استان با اشاره به زنده بودن شهدا گفت : شهدا ناظر بر اعمال و رفتار همه ما در نحوه تعامل باخانواده مکرم ایشان است و در جوار این شهدا والامقام عهد می بندیم از تمام توان خود در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به خانواده های محترم شاهد و ایثارگر نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

وی با قدردانی از زحمات کلیه همکاران از تکریم و تعظیم خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و با اشاره به اینکه با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا و محدودیت‌های ایجادشده گفت: به فضل الهی و توجه شهدا در کوتاه‌ترین زمان حدود ۳۰ برنامه در جهت گرامیداشت روز شهدا در استان برگزار شد و این ممکن نبود جز همراهی و همکاری تمام همکاران.

عباس پور حسن تأکید کرد: همه همکاران شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان‌های تابعه تمام توان خود را در جهت رفاه حال خانواده‌های شاهد وایثارگر خواهیم گذاشت. در ادامه مدیرکل بنیاد استان به اتفاق معاونین و همکاران اداره کل و بنیاد شهرستان تبریز مزار مطهر شهدا را گلباران و با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.